×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
برداشت دولت نسبت به سریال گاندو صحیح نبوده است

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص عدم تخصیص بودجه به صدا و سیما در سه ماه دوم به دلیل پخش سریال گاندو گفت: ۱۵۵ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای حمایت خود را از این سریال اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به مخاطبین خوبی که این سریال در کشور جذب کرده است و بررسی های صورت گرفته در این راستا در این سریال به هیچ عنوان موضوع تضعیف دولت مد نظر نبوده است؛ بلکه در این سریال مباحث کلی و به ویژه مذاکرات مد نظر بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از نگاه ما برداشت دولت در خصوص سریال گاندو و اقدام در خصوص بودجه رسانه ملی صحیح نبوده و نیست، تصریح کرد: روز گذشته شخصا در رابطه با بودجه صدا و سیما پیگیری کردم و با توجه به اعلام سخنگوی دولت بودجه رسانه ملی هفته آینده مقرر خواهد شد. حسن پور تأکید کرد: بیان برخی مطالب از سوی برخی از اعضای دولت به هیچ عنوان در شرایط فعلی به صلاح کشور وحدت، هماهنگی و انسجام ملت نیست و بهتر است چنانچه در بین این اعضا اختلاف نظری وجود دارد باید در جلسات کارشناسی و تخصصی مووضعات مطرح و حل و فصل شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه این دسته مسائل را به جامعه و مردم کشیده شود به هیچ عنوان کار ارزشمندی نمی دانم و این اقدام یک کار غیر حرفه ای است که موجب اختلاف بیشتر در جامعه می شود.

وی تصریح کرد: اطمینان می دهم با توجه به رایزنی های صورت گرفته از سوی نمایندگان خانه ملت و به ویژه همکارانی که از سوی مجلس در صدا و سیما به عنوان ناظر انتخاب شده اند؛ بودجه رسانه ملی همانند سایر دستگاه ها ابلاغ خواهد شد و بهتر است مسئولین در این امر سعه صدر بیشتری داشته باشند.

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد: هئیت دولت در جلسات خود نقطه نظر افراد را بشود و در همان جلسات مسائل را حل و فصل نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.