×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
برزیل با برتری برابر کلمبیا حریف آلمان در نیمه‌نهایی شد

به گزارش“سیرجان خبر” یک پای بازی‌های نیمه‌نهایی جام بیستم مشخص شد و آلمان و برزیل برای تعیین یکی از فینالیست‌ها باید با هم رقابت کنند. بعد از آلمان که شامگاه روزگذشته از سد فرانسه گذشت برزیل میزبان هم کلمبیای سرسخت و یاغی را شکست داد تا خودش را به جمع چهار تیم برتر جام برساند و حالا برای حضور در فینال ماراکانا یک دیدار سخت برابر آلمان را در پیش داشته باشد.

در نیمه نخست برزیل موفق شد یک بر صفر با گل دقیقه ۷ تیاگو سیلوا به رختکن برود.

نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد. در دقیقه ۶۹ داوید لوئیز موفق شد گل دوم را وارد دروازه کلمبیا کند تا برزیلی‌ها با خیال راحت تری بازی را ادامه دهند، اما کلمبیایی‌ها نا امید نشدند و با حملاتی که داشتند توانستند روی ضربه پنالتی رودریگوئز در دقیقه ۷۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا حساب کار ۲ بر یک شود.

بازی در دقایق پایانی حساسیت بالایی داشت و کلمبیا فشار را هر لحظه بیشتر کرده بود و موقعیت‌هایی را خلق کرد اما این حملات نتیجه‌ای برای آنها در برنداشت تا در نهایت این رقابت حساس و تماشایی با حساب ۲ بر یک به سود برزیل خاتمه پیدا کند.

برزیل در مرحله یک هشتم نهایی، شیلی دیگر تیم آمریکای جنوبی را مغلوب کرده بود.

در بازی دیگری که در این مرحله انجام گرفت آلمان و فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در حضور بیش از ۷۴ هزار تماشاگر در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آلمان به پایان رسید.

فرانسوی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و می‌توانستند با ضربه کریم بنزما به گل برسند اما فرصت‌های خروس‌های فوتبال اروپا از دست رفت تا متس هوملس مدافع پیش‌تاخته آلمانی در دقیقه ۱۲ با ضربه سر سانتر تونی کروس را به گل تیمش تبدیل کند.

به این ترتیب آلمان موفق شد با گل نیمه نخست متس هوملس فرانسه را شکست دهد و اولین تیمی شود که حضورش در جمع چهار تیم پایانی جام جهانی قطعی شده است. آلمان در مرحله بعد نیمه نهایی به دیدار برزیل میزبان برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.