×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
برنامه ریزی در خصوص گردان های سایبری با توجه به رویکرد جدید فضای مجازی

در گردهمایی فعالین فضای مجازی استان به عملکرد گردان های سایبری با هدف مقابله در برابر تحرکات دشمن و همچنین اهمیت فضای مجازی و نقش کلیدی آن پرداخته شد. در این همایش دکتر مرتضی کارآموزیان معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله نیز حضور داشت‌.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه در گفتگوی ویژه با گروه خبری غرب استان کرمان تاکید کرد: رسانه ها باید همیار مسئولان برای به سرانجام رساندن توصیه ها و اهداف رهبر معظم انقلاب باشند.

دکتر رضا اسماعیلی کاخ بیان کرد: گردان های سایبری پرمحتوا برای مقابله با اهداف دشمن لازمه اساسی کارِ ما در فضای مجازی است که به حول قوه ی الهی ظرفیت شهرستانی را در این راستا سازماندهی کرده ایم.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ با اشاره بر اینکه ساماندهی نیروهای فعال فضای مجازی در شبکه ی مردمی سایبری انقلاب اسلامی از اهداف راه اندازی گردانهای سایبری است ادامه داد: امروز جنگ جنگِ اراده هاست و دشمن در سبب آن است که فکر و ذهن جوانان را در دست بگیرد و تا کنون در بزنگاه های مختلف شاهد این امر بوده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه تصریح کرد: با اشاره به توانمندی های امروز دشمن نیاز است که از سطح توانمندی بالایی در حوزه فضای مجازی برخوردار شویم تا بتوانیم فعالیت درستی ارائه دهیم و گردان های سایبری امروز مرز زمین و زمان را درهم شکسته و فاصله ی زمانی را در نبرد با دشمن به حداقل رسانده به طوری که با آموزش و برنامه ریزی این اقدام بهتر انجام میگیرد. و قطعا میتوانیم متحقق امر رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی باشیم با توجه به اینکه امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند:”اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور میشدم.” و همین سخن اتمام حجت ما برای حضور فعال و موثر در فضای مجازی است.

در انتهای این همایش از برترین های حوزه رسانه و فضای مجازی نواحی استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.