×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
برنامه ششم توسعه فاقد سیاست های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،سیاست گذاری های صحیح در برنامه ششم توسعه می تواند موجب پیشرفت و رشد کشور شود و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه سیاست های خود را ابلاغ کردند که توجه ویژه به این سیاست ها و بندهای ابلاغ شده می تواند هم در زمینه اقتصاد و سایر حوزه ها موجب رفع مشکلات و پیشرفت کشور شود اما متاسفانه شاهد ایراداتی در بندهای مختلف برنامه ششم توسعه هستیم که از سوی اعضای کمیسیون ها در حال پیگیری است.

سید تقی کبیری، عضو کمیسیون اقتصاد مجلسبا اشاره به ایرادات موجود در برنامه ششم توسعه گفت: کاستی هایی در برنامه ششم توسعه در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح بوده است که در برخی از بندهای آن اصلاحاتی مطرح شده است.

کبیری در ادامه با اشاره به یکی از مواد مورد بحث برای اصلاح در برنامه ششم توسعه افزود: یکی از موارد قابل اصلاح در برنامه ششم توسعه بحث عوارض ارزش افزوده است که  قرار بود به خزانه واریز شود و از طریق استانداری استان ها توزیع شود که پیشنهاد براین بود که طبق روال قبلی در برنامه پنجم توسعه یعنی اول در شهرداری ها و دهیاری ها عملی شود که البته در حد یک پیشنهاد و نه طرح مصوب مطرح شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکسری پیشنهادات در بخش برجام، انرژی و آب و مباحث این چنینی مطرح شد تا شهرها و مناطق محروم مورد توجه ویژه ای قرار بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.