×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی در ارزوئیه

به گزارش سیرجان خبر؛ اولین جلسه آغاز فعالیت طرح فرهنگی و مهدوی سه شنبه های مهدوی با حضور امام جمعه شهرستان ارزوئیه حجت الاسلام والمسلمین دکتر نصرالله پور مسئولین موکب حرم تا ظهور، اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج ، مسئول ستاد زکات شهرستان ، فرماندهان حوزه بسیج خواهران، برادران و دانش آموزی و جمعی از فعالان مهدوی شهرستان در دفتر امام جمعه تشکیل شد.

امام جمعه ارزوئیه در این جلسه گفت:طرح سه شنبه های مهدوی یک برنامه خودجوش مردمی با رویکرد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی است.

نصرالله پور افزود:سه شنبه های مهدوی با عنایت حضرت ولی عصر عج موجب استمرار همدلی ،همبستگی و بستر فعالیت های اجتماعی ، فرهنگی و مهدوی خواهد شد باید محبت امام زمان عج را به مردم مخصوصا کودکان نشان بدهیم.

وی تصریح کرد:انشاءالله با همت جوانان شهرستان روزهای سه شنبه ایستگاه صلواتی در مرکز شهر ایجاد میشود و با برنامه های متنوع فرهنگی و مهدوی در جهت یاد امام زمان عج در این دل مشغولی های زندگی برای رفع غربت امام زمان عج تلاش میکنیم. باید در این برنامه سعی کنیم مردم طعم زندگی مهدوی را بچشند.

در این جلسه مصوب شد که اولین ایستگاه سه شنبه های مهدوی روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان در مقابل مصلا و با حضور مسئولین و مردم افتتاح شود و پور علیمردان به عنوان خادم موکب حرم تا ظهور مسئول این طرح خواهند بود.

انتهای پیام/ تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.