×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بزودی پژوهشکده سما در سیرجان راه اندازی می شود

به گزارش سرویس دانشگاه “سیرجان خبر” دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در دیدار با نخبگان جوان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موفقیت نصیب کسانی می شود که فرصت ندارند و به دنبال آن بروند که اگر شرایط را فراهم کنیم و مطلوبیت اجتماعی داشته باشیم موفقیت به سراغتان خواهد آمد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: مقاله عبارت است از گزارش کار پژوهشی و تحقیقاتی و به همین دلیل مقاله ها باید حاصل کار پژوهش و تحقیق باشد که در این راستا امکانات واحد در اختیار پژوهشگران است و سیاست دانشگاه نیز حمایت کامل از مقالات و پژوهشگران است و از کسانی که شرایط محقق شدن را داشته باشند حمایت کامل انجام می شود.
وی گفت: بزودی پژوهشکده سما نیز راه اندازی و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت و همچنین در ساختمان جدید کارگاه و آزمایشگاه ها فضای کافی برای پژوهشگران دیده شده است.
در ادامه این دیدار مریم نادری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان واحد سیرجان با توجه به عضویت داشتن ۵۰ نفر در باشگاه پژوهشگران واحد به ارائه گزارش عملکرد این باشگاه پرداخت و همچنین برخی از اعضای باشگاه جوان نیز به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و مشکلات پژوهشی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.