×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بعنوان یک نیروی انقلابی نباید بگذاریم فتنه گران به میدان بیایند/بعضی مسئولین بر این باور هستند فضا را محدود کنند

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه “سیرجان خبر” امین اسلامی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی سیرجان در خصوص عدم برگزاری مراسمات ویژه روز دانشجو در دانشگاه های سیرجان گفت: یکی از علت های عدم برگزاری این مراسمات ویژه دور بودن شهرستان از پایتخت کشور است و عدم همراهی مسئولان دانشگاه و محدودیت تشکل ها در این زمینه می باشد.

اسلامی در خصوص برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: قرار بود مراسمی با حضور مسئولان شهرستان برگزار شود که این مراسم لغو شداما ما پیگیر هستیم و قطعا باید مسئولین دانشگاه پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: بعضی مسئولین بر این باور هستند فضا را محدود کنند و آزادی لازم وجود نداشته باشد و این مطلق نیست و به طور نسبی در حال شکل گیری است اما اگر همراهی مالی و معنوی از سوی مسئولان بشود قطعا دفتر جامعه اسلامی جزو دفاتر بزرگ کشور خواهد بود.

اسلامی ادامه داد:چند سالی است در دانشگاه صنعتی سیرجان کرسی آزاد اندیشی نهادینه شده است در ابتدا که این موضوع مطرح شد با این فضا مخالف بودند و پس از مدتی این امر نهادینه شد و در حال حاضر دانشگاه صنعتی هیئت کرسی آزاد اندیشی دارد.

دبیر جامعه اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: یکی از وظایف ما افزایش بینش دانشجویان و شفاف سازی است که نتیجه آن بر روی مردم شهر است و همواره بعنوان یک نیروی انقلابی نباید بگذاریم فتنه گران به میدان بیایند و اگر میدان دست آن ها بیافتد امام حسین(ع) را هم سر می برند.

وی اذعان کرد: فتنه ۸۸ ضربه بزرگی به نظام اسلامی زد قطعا هر کسی با سران فتنه دیدار کند و تفکر خود را نزدیک به تفکر این افراد بداند مورد اطمینان نیست و باید مواظب بود تا در انتخابات میدان را به دست نگیرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی تشریح کرد:عملکرد دولت در برخی زمینه ها خوب است اما بسیاری را ما مورد نقد قرار داده و برای بهتر شدن فضا پیشنهادهایی داریم که توسط تشکل جامعه اسلامی کشور در همه دانشگاه ها مطرح می شود یکی از وعده های دولت آزادی بیان بود که متاسفانه بسیاری از مسئولان زیر دستی نگذاشتند صدای ملت به آن طرف دیوار های پاستور برود.

وی افزود: بسیاری از تشکل های انقلابی محدود و بایکوت شدند ما بعنوان یک تشکل باید یکی از جریان سازهای شهرستان باشیم و در همه زمینه ها ایفای نقش کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.