×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بـه تفکـر حاکـم در گل گهـر انتقـاد داریـم/نباید صرفا خندق هزار متری برای آیندگان به ارث بگذاریم

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از نشریه نگین: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان ضمن انتقاد صریح از تفکر حاکم بر مجموعه مدیریتی گل گهر ابراز داشت: ما خود را مستحق نمی دانیم آنچه را به آیندگان ما نیز تعلق دارد برداشت نماییم و به جای میراثی ماندگار؛ خندق های هزار متری به آنان به یادگار بگذاریم وی تاکید کرد تذکرات لازم را به مدیران این مجموعه صنعتی اعلام داشته ام و در ارتباط با این موضوع نیز نظرات لازم را خود را به مدیران ارشد در تهران منتقل نموده ام.
 رزم حسینی در این خصوص ادامه داد: مگر می شود شرکت متمولی چون گل گهر و یا شرکت های تابعه در زمینه توانمند سازی مردم آن شهر هیچ گامی بر ندارند و حتی یک درمانگاه مجهز در جهت درمان شهروندان این شهر نسازند.
نماینده عالی دولت در استان کرمان یادآور شد: بررسی شرکت های توسعه گرا در دنیا، ما را به این نتیجه می رساند که مجموعه های بزرگ صنعتی بایستی به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم پای بند باشند؛ موضوعی که به نظر می رسد گل گهر از آن غفلت نموده است.
این مقام مسئول افزود؛ بحث ما تزریق پول از سوی گل گهر به کارهای سطحی نیست بلکه آنچه ما به آن اعتقاد داریم توانمند سازی مردم از سوی گل گهر می باشد. شرکت های بزرگ گل گهر و مس ۱۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارند؛ حال آنکه این گردش مالی در بانک های تهران می باشد و بانک های استان کرمان که بایستی از این موضوع در جهت خدمت به مردم ذی نفع باشند از این مذیت بی بهره اند. بانکهایی که در کرمان در صورت جذب سرمایه در گردش این شرکت ها می تواند اقتصاد استان را متحول و برای اقشار مختلف مردم در راستای اشتغال زایی تسهیلات ویژه دهند.
مقام ارشد اجرایی استان در پایان این بخش گفتگو ابراز امیدواری کرد؛ آنچه که تاکنون در حوزه مسئولیت اجتماعی گل گهر سیاست گذاری شده است؛ تغییر کند.
همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه؛ استاندار کرمان تاکید کرد: از هم اکنون بستر سازی سالم و به دور از حاشیه در جهت برگزاری انتخابات مجلس در سال آتی هستیم و در این مسیر برنامه ریزی منسجمی خواهیم داشت.
علیرضا رزم حسینی در رابطه با برخی اقدامات احتمالی از سوی سازمان های مختلف در جهت دخالت در امر انتخابات سال آتی متذکر شد؛ چنانچه با ارائه مدارک و مستنداتی پی ببریم که ارگان و یا سازمان دولتی قصد طرفداری از کاندیدایی را دارد و با استفاده از ابزار و امکاناتی که از طریق دولت در اختیار اوست قصد تبلیغات در جهت منافع کاندیدا داشته باشد بدون هیچگونه مماشات و تعارف با وی برخورد و او را عزل خواهیم نمود.
استاندار با اشاره به اینکه بایستی اخلاق انتخاباتی رعایت شود از نگارش منشور انتخابات صالح خبر داد و ابراز داشت: این منشور در پانزده بند نگاشته شده و انشاا… در فرصت ممکن به اطلاع مردم و نمایندگان و کاندیداهای انتخاباتی خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.