×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بلورد بایستی به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی معرفی شود

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، جلسه شورای اداری و اقتصاد مقاومتی بخش بلورد با حضور فرماندار ویژه سیرجان، مدیرعامل شرکت جهان فولاد معین اقتصادی این بخش و جمعی از مسئولین در بلورد برگزار شد.
فرماندار سیرجان بلورد را یکی از بخش های مهم سیرجان دانست و گفت: یکی از مزیت های بلورد آب و هوای خوب و وجود منطقه گردشگری و تفریحی است که باید از طریق جذب سرمایه گذار و استفاده از توان شرکت جهان فولاد به عنوان معین اقتصادی منطقه از آن به نحو احسن استفاده کرد.
مکی آبادی افزود: بلورد بایستی به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی معرفی شود و به شهر بدون بیکار و بدون معتاد تبدیل گردد و این موارد محقق نمی شود مگر با همت و همدلی مسئولین بخش بلورد و حمایت مسئولین اقتصادی این بخش.
مهندس عباسلو مدیر عامل شرکت جهان فولاد و معین اقتصادی بخش بلورد نیز با اشاره به اینکه در هر کاری غیر ممکن وجود ندارد گفت: کارخانه های فولاد را با سرمایه اندک راه اندازی کردیم و اکنون به موفقیت های بزرگ رسیده ایم. در خصوص بلورد نیز می توان با تلاش و همکاری به روزهای خوبی رسید و تمرکز ما روی بخش آموزش است و برای توسعه بخش بلورد از هیچ حمایت و همکاری دریغ نخواهیم کرد. شما حرکت کنید ، ما از حرکت شما پشتیبانی خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.