×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سیرجان به بهره برداری رسید

به گزارش “سیرجان خبر” عصر روز گذشته با حضور استاندار کرمان، امام جمعه سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان ، طرح توسعه ۴۰ هکتاری ناحیه صنعتی بلورد با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت صنعتی را با ۴۰ قرارداد که چهار مورد آن به بهره برداری رسیده و برای ۸۰نفر ایجاد اشتغال کرده افتتاح شد.

زینی وند استاندار کرمان در آخرین روز از هفته دولت طرح آبرسانی به شهر بلورد را افتتاح که در این طرح حفر و تجهیز یک حلقه چاه و قریب به ۳ کیلومتر لوله گذاری انجام شده و ۵۰۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند ۶۰ میلیارد ریال هزینه اتمام طرح از اعتبارات داخلی منابع آب سیرجان تامین شده است .


استاندار همچنین از طرحهای بازسازی و توسعه شبکه آب آشامیدنی سیرجان و روستاهای اطراف بهره برداری کرد که این طرح نیز با هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات منابع داخلی شرک آبفای سیرجان و بهره مندی یک هزار خانوار از اب شرب و بهداشتی به اتمام رسیده است .


با حضور زینی وند در سفر به سیرجان آغازعملیات اجرایی آبرسانی به ده روستا در بخش پاریز و و بخش مرکزی آغاز شد که در این طرح ۳ باب مخزن با ظرفیت ۴۶۰ متر مکعب احداث ویک حلقه چاه حفر و تجهیز شد و ۳۱۸ خانواراز نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند هزینه این طرح ۶۷ میلیارد ریال است که از اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.


بهره برداری از نیروگاه ۳۰ کیلوواتی اداره آب سیرجان با اعتبار ۳ میلیارد ریال از منابع داخلی شرک آبفای سیرجان و بهره برداری از۳ طرح نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که استاندار کرمان افتتاح کرد.


زینی وند نیز طرح توسعه ناحیه صنعتی بلورد را با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد که این طرح نقش مهمی در ایجاد مجتمه های کار گاهی و کار آفرینی دارد.


همچنین استاندار کرمان امشب فاز اول پروژه شهر نور سیرجان را افتتاح خواهند کرد دراین طرح که ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هزینه دربر داشت و با مشارکت شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ، شهرداری سیرجان و شرکت صنعتی و معدنی گل گهر انجام شده است ۵۵۰۰ دستگاه چراغ بخارسدیم به LED نصب و ۲۰ کیلومتر شبکه روشنایی معابراصلاح شد .


استاندار کرمان در پایان ضمن بازدید از عمارت صدرزاده با ۱۶ هنرمند نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی گل گهر که از سوم شهریور آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد، دیدار و گفت و گو کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.