×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تاکید غدیر بر حفظ ولایت و رهبری در اسلام است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: تاکید غدیر بر حفظ ولایت و رهبری در اسلام بوده و دوام و قوام حکومت اسلامی بر ولایت است و اگر ولایت نباشد، حکومت در قالب اسلام مطابق با خواسته استکبار و آمریکاست.

وی بزرگترین عید شیعیان را عید غدیر دانست و از مردم خواست تا همانند عید باستانی نوروز و بیشتر از آن به‌ دیدار هم بروند و لباس نو بپوشند تا نوجوانان و فرزندان هم از اهمیت این عید بزرگ اسلامی باخبر شوند.

امام جمعه سیرجان به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: تمام زیرساخت‌های کشور و پیشرفت در هر زمینه‌ای مرهون امنیت در جامعه است و امروز امنیت کامل در ایران، استان کرمان و شهرستان سیرجان به‌ دست نیروی انتظامی است.

حسینی یادآور شد: مردم هم باید مشارکت و همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند و این نیرو هم در برخورد با اراذل و اوباش، بدحجابی و هر معضل و مشکلی قاطع باشد.

خطیب جمعه سیرجان دخالت‌های آمریکا در منطقه را به‌ بهانه مبارزه با داعش محکوم کرد و گفت: امروز حمله‌های آمریکایی به‌ سوریه با هدف تخریب زیرساخت‌های سوریه و تضعیف رژیم مردمی این کشور است، زیرا آمریکایی‌ها خودشان داعش را پرورش دادند.

حسینی اضافه کرد: امروز هم اگر شهرهایی در سوریه توسط همین گروه تروریستی تصرف شده و مردم کشته می‌شوند، آمریکا هیچ حرکتی انجام نمی‌دهد و خود را کنار می‌کشد پس این چه مقابله و مبارزه‌ای با داعش است.

وی اتحاد آمریکا با برخی هم‌پیمانان خود و بعضی خودفروختگان عرب در منطقه را با هدف مبارزه با تروریست محکوم کرد و اهداف آنها را تضعیف جهان اسلام، حفظ رژیم متزلزل صهیونیستی و جلوگیری از بیداری اسلامی ذکر کرد.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: با وجود همه تجهیزات نظامی، آمریکا باید بداند امروز، روز قدرت‌های نوظهور ناشی از بیداری اسلامی است و قدرت‌های آمریکایی رو به افول هستند که نمونه‌اش انقلاب مردم یمن و کناره‌گیری نخست‌وزیر این کشور پس از تجمع و اعتراض مردم بود، لذا ملت‌ها، قدرت‌های جهانی را نادیده می‌گیرند و خود قدرت جدید هستند.

حسینی با اشاره به ۲۴ مهر سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان توسط مزدوران شاهنشاهی عنوان کرد: به آتش کشیدن مسجد و قرآن‌های موجود در مسجد و کشتار مردم توسط عده‌ای مزدور و ظلم و جنایات به مردم مسلمان ایران موجب سقوط و سرنگونی حتمی رژیم طاغوت شد و امروز ملت ایران به انقلاب اسلامی و نگهداری آن افتخار می‌کند.

وی از والدین خواست با حفظ موازین شرعی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در خانواده فرزندان را در مسیر تربیت اسلامی قرار دهند.

همچنین در مراسم نماز جمعه سیرجان هادی ثمره فرمانده انتظامی سیرجان در سخنانی بر حفظ تامین امنیت توسط نیروهای تحت امر تاکید کرد و خواستار همکاری بیشتر مردم با نیروی انتظامی شد.

وی گفت: در شهرستان سیرجان حتی اراذل و اوباش هم با اقتدار ماموران انتظامی قدرت مانورهای نمایشی را ندارند، امروز ماموران ما به‌طور محسوس و نامحسوس در همه‌جا حضور دارند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.