×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تجمع غیر قانونی برای یادبود یک خواننده/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”، در پی انتشار خبر فوت یکی از خوانندگان پاپ کشور(مرتضی پاشایی) حوالی ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ آبان ماه از طریق شبکه های اجتماعی یک فراخوان  با این عنوان که «یادبود مرتضی پاشایی ساعت ۱۸ در محل بلوارچمران برگزار می شود» منتشر شد.

بر مبنای این خبر حوالی ساعت ۲۰ روز گذشته جمعیت نسبتا زیادی در محل حاشیه بلوار چمران(پیست دوچرخه سواری) اقدام به تجمع غیرقانونی، بدون هیچ گونه مجوزی برای یادبود این خواننده کردند.

از زمان آغاز این مراسم ترافیک سنگین در دو طرف بلوار چمران ایجاد شد و منجر به تصادف ونارضایتی مردم و رانندگان عبوری شد که مامورین انتظامی مجبور به مسدود کردن تمامی ورودی های منتهی به بلوار چمران شدند و ازدحام جمعیت به حدی بود که باعث ایجاد تنش و درگیری بین چند جوان شد.

از دیگر حواشی این مراسم می توان که تا ساعت ۲۱:۳۰ ادامه داشت به حضور مختلط دختر و پسر همراه با شعر خوانی با وضعیت زننده به سرپرستی یک دختر و پسر اشاره کرد که چند نفر به طور جداگانه در گوشه ای اقدام به برگزاری تجمع و شعرخوانی می کردند و جوانان حاضر در این مراسم حرمت ماه محرم را نگه نداشتند و اقدام به سوت و کف نیز کردند.

از زمزمه بین جمعیت پیدا بود که ادامه این مراسم به شهرک برق کشیده خواهد شد اما با دخالت مامورین این مراسم لغو شد و جمعیت ساعت ۲۱:۳۰ متفرق شد.

خبر آسمانی شدن «مرتضی پاشایی» دل اقشار مختلف مردم را به درد آورد. مردمانی که سی روز ماه رمضان را با صدای مرتضی افطار می کردند.

اما شاد کردن روح مرتضی پاشایی به چه قیمتی؟

آیا اگر مرتضی زنده بود این را قبول داشت؟ اینگونه عزاداری در فراق عزیزی قابل قبول است…

در ادامه تعدادی از تصاویر این مراسم را مشاهده کنید، به علت نامناسب بودن تعدادی از تصاویر از انتشار آنان معذوریم.

تجمع یادبود مرتضی پاشایی تجمع یادبود مرتضی پاشایی1 تجمع یادبود مرتضی پاشایی2 تجمع یادبود مرتضی پاشایی3 تجمع یادبود مرتضی پاشایی4 تجمع یادبود مرتضی پاشایی5 تجمع یادبود مرتضی پاشایی6

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.