×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
تجمع هوادارن پاشایی در شهربازی سیرجان/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر” شماری از هواداران مرتضی پاشایی، شب گذشته به منظور یادبود این خواننده پاپ ایرانی در شهربازی سیرجان تجمع کردند.

تجمع کنندگان در شهربازی سیرجان، با خواندن گروهی آهنگ هایی از آثار پاشایی یاد این خواننده را گرامی داشتند.

نیروی انتظامی شهرستان سیرجان دقایقی پس از آغاز این تجمع که اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان در آن را دختران و پسران جوان تشکیل می دادند، تمامی مسیرهای منتهی به محل تجمع را مسدود کرد.

شماری از تجمع کنندگان در گفت و گو با خبرنگار ما، از نبود ویژه برنامه ای برای اعلام درگذشت و گرامیداشت یاد این خواننده ابراز نارضایتی می کردند و این افراد نحوه اطلاع از برگزاری تجمع در شهربازی سیرجان را فراخوان اعلام شده از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی اعلام کردند.

این تجمع که از حدود ساعت ۱۹ آغاز شده بود و با حضور پررنگ پلیس رصد می شد، کم کم با متفرق شدن دسته دسته افراد حاضر که شمار آنان به حدود ۲۵۰نفر می رسید، حدود ساعت ۲۰ پایان یافت و این در حالی است که تا ساعاتی پس از پایان این تجمع حضور پررنگ ماموران نیروی انتظامی در خیابانهای سیرجان کاملا مشهود بود.

یاد بود مرتضی پاشایی3 یاد بود مرتضی پاشایی2 یاد بود مرتضی پاشایی4 یاد بود مرتضی پاشایی5یاد بود مرتضی پاشایی  یاد بود مرتضی پاشایی8 یاد بود مرتضی پاشایی7 یاد بود مرتضی پاشایی6

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.