×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تجمع ۵ هزار نفری بسیجیان شهرستان سیرجان

5azar tajamo basijian (6)به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر”،همزمان با سراسر کشور گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان سیرجان با حضور بیش از ۵هزار نفر از بسیجی از گردان های بیت المقدس، عاشورا، الزهرا و امام حسین(ع) در ورزشگاه امام علی(ع) برگزار شد.

در این مراسم که  با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و حضور پرشور بسیجیان همراه بود مسئولین پس از ادای احترام و قرائت فاتحه ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب وشهدا از گردانهای حاضر در میدان سان دیدند.

 در ادامه سرهنگ  شمس الدینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان ضمن خیر مقدم به همه بسیجیان  دقایقی درمورد نقش و حماسه آفرینی های بسیج از آغاز تشکیل این شجره طیبه تاکنون صحبت کرد و افزود: امروز به بهانه ۵ آذر ماه روز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام (ره) و به منظور تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام و شهدا ونائب امام زمان (عج) مقام عظمای ولایت اینجا جمع شده ایم که اعلامی بر این باشد که ما ادامه دهنده راه شهدا وامام شهداییم.

 در ادامه این مراسم کمالی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار که مهمان ویژه این مراسم بود به ایراد سخنرانی پرداخت و از حضور حماسی بسیجیان قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش بسیج در تحقق فرمایشات امام خامنه ای(مد ظله العالی) اظهار داشت: امروز نقش بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… را نمی توان نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار “سیرجان خبر” در ادامه ورشکاران بسیجی به اجرای حرکات زیبای رزمی پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه و مسئولین ادارت شهرستان تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.