×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
تحریم ها هیچ نقشی در عزم و اراده ملت ندارد/ هر حرکت دشمن را با اقتدار پاسخ می دهیم

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه گفت : مظلومیت ملت ایران این است که ما دچار ظالم هستیم و با وجود همه تهدید ها و تحریم ها اقتدار خود را حفظ کردیم و در سرنگونی پهباد پیشرفته آمریکا ثابت کردیم هر حرکت دشمن را با این اقتدار پاسخ می دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی افزود : سردرگمی و ناتوانی و تزلزل فکری سردمداران کاخ سفید به حدی است که در رفتارهای جاهلانه خود سردمداران سپاه و حتی رهبری نظام اسلامی را تحریم می کنند در صورتی که این تحریم ها هیچ نقشی در عزم و اراده ملت ما ندارد.

وی گفت : کسانی که اجلاس معامله قرن را برگزار کردند خودشان هم از هیچ تصمیم عاقلانه یا اقدام شایسته و حتی حرف معقولی برای گفتن نداشتند و این اجلاس با وقاحت تمام و بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت و شکست خورد.

خطیب جمعه سیرجان در مبحث مالی اف ای تی اف یا بسته اقتصادی اروپا گفت : این طرح را خوشایند نمی بینیم و اروپایی که در حفظ برجام ناتوان است هیچ طرح اقتصادی به نفع ملت ایران نداردو باید مسئولین ما خوب دقت کنند و از شیطنت های غرب و اروپا غافل نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مهدی نصیری لاری از شهدای سیرجان در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی گفت : ۴۰ سال دشمنان نظام اسلامی ترور کردند علیه ما حمله نظامی داشتند و از هیچ ظلمی در حق ملت ایران کوتاه نیامدند اما این ملت مقاوم ایستاد و شکست نخورد و این اقتدار و قدرت امروز هم نتیجه ایستادگی و مقاومت علیه دشمنان است که نباید غافل شویم و در برابر دشمن مکار کوتاه آییم.

امام جمعه سیرجان شهید مهدی نصیری لاری را از نمایندگان بیدار و با بصیرت و پیرو خط امام و ولایت دانست و افزود : طی ۴۰ سال ۳ هزار شهید ترور داشتیم و در آن زمان مجلس شورای اسلامی به عزل بنی صدر رای داد و این شعر معروفش در سخنرانی هایش هنوز به یادگار مانده که می گفت احساس وظیفه گر کند روح الله هرچیز به هرکه داده پس می گیرد لذا با وجود چنین افرادی هرگز نظام اسلامی در مبارزه با ظلم استکبار کوتاه نمی آید.

وی به دیدار مسئولین قوه قضائیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : ایشان بحث تحول درقوه قضائیه را مطرح فرمودند که ایجاد تحول با برنامه ریزی خوب صورت گیرد و نباید هرگز در این قوه فسادی باشد و تحول و اقدام با هم نقش خوبی ایفا می کنند.

خطیب جمعه سیرجان با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام از مردم خواست در مراسم شهادت ائمه ع و حضرت امام جعفرصادق حضورشان گسترده باشد و عزاداری های باشکوه توطئه ها و تهدید ها دشمن را کمرنگ می کند و هر حضور و تجمعی موجب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

وی امام صادق را بنیانگذار فقه جعفری ، توسعه و تبیین اسلام برای گسترش نهضت علمی اسلام و همچنین تبیین و تبلیغ امامت و ولایت در بین مسلمانان جهان عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.