×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ترافیک سنگین در محور سیرجان – بندرعباس

به گزارش“سیرجان خبر” سرهنگ احمد حجت آبادی اظهارکرد:در حال حاضر نیروهای پلیس راه استان در محور سیرجان – بندرعباس مستقر هستند و بر عبور و مرور خودروها در این محور نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور انار – سیرجان و انار – شهربابک نیمه سنگین است، افزود: خوشبختانه در سایر محورهای استان کرمان ترافیک روان مشاهده می‌شود.

سرهنگ حجت آبادی، بیان کرد: باتوجه به بارندگی‌های اخیر در محورهای مواصلاتی استان لازم است رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه به ویژه در سر پیچ‌ها رانندگی کرده و از تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمان، افزود: در بررسی صحنه تصادفات اخیر مشخص شده است، خستگی و خواب آلودگی و عجله و شتاب از سوی راننده در هنگام رانندگی منجر به واژگونی وسایل نقلیه و یا بروز سانحه شده است.

سرهنگ حجت آبادی، اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن محورهای مواصلاتی استان کرمان از شمال به جنوب و از شرق به غرب که سبب خستگی و خواب آلودگی می‌شود، از رانندگان گرامی تقاضا می‌شود همواره پس از هر ۲ ساعت رانندگی متوالی در محل مناسب توقف کرده و لااقل ۱۰ دقیقه استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمان، خاطرنشان کرد: پلیس به همراه سایر دستگاه‌های امدادی، با تمام توان و امکانات آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است که همکاری و همراهی مردم و جلب رضایت حداکثری آنان، برای اجرای هر چه بهتر طرح نوروزی هدف ما است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.