×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ترور فرمانده حزب الله در بیروت+ جزئیات و تصاویر

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،”حاج حسان هولو اللقیس” حدود ساعت ده دیشب (به وقت محلی) مقابل منزلش در منزله “سن تریز” هدف سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه رژیم صهیونیستی را مسئول کامل ترور یکی دیگر از فرماندهان خود دانست که حدود نیمه شب دیشب در بیروت ترور شد و به شهادت رسید.
دفتر روابط عمومی حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه پس از اشاره به آیه «و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» آمده است: حدود ساعت دوازده نیمه شب گذشته یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی  برادر مجاهد حاج حسّان هولّو لقّیس  در مقابل خانه اش در منطقه الحدث در بیروت ترور شد. او به هنگام بازگشت از محل کارش ترور شد و به شهادت رسید و به کاروان نورانی شهدا پیوست.
در ادامه بیانیه آمده  است: این برادر شهید یعنی حسّان لقّیس جوانی و همه عمر خود را از ابتدا تا پایان در مقاومت شریف گذراند و جهاد و جانفشانی کرد و عاشق شهادت بود و پدر یک شهید بود که در جنگ ژوئیه سال ۲۰۰۶میلادی شهید شده بود. رژیم اسرائیل قطعا در این ترور متهم است. اسرائیل بارها برای ترور وی در مناطق مختلف تلاش کرده بود اما همه تلاشهایش شکست خورده بود تا اینکه ترور ناجوانمردانه دیشب رخ داد. دشمن باید مسئولیت کامل این ترور و همه پیامدهای این جنایت زشت و مسئولیت حملات مکرر به فرماندهان مقاومت و اعضای عزیز آن را بپذیرد.
این بیانیه افزود: مقاومت مجاهد که بهترین فرماندهان و مبارزانش را در راه آزادی و کرامت داده است امروز به ملت دلاور و فداکار ، شهادت این فرمانده عزیز و دوست داشتنی را اعلام می کند و به خانواده بزرگوارش تبریک و تسلیت می گوید و از خداوند می خواهد او را جزء شهدا بپذیرد و با سادات اطهارش صلوات الله  علیهم محشور کند.
با تسلیت شهادت حسان هولو القیس یکی از فرماندهان حزب الله اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم ترور این فرمانده است.
شهید قیس بامداد امروز در مقابل خانه اش در منطقه حدث ترور شد و قرار است پیکر وی در ساعت ۳ بعداز ظهر امروز از بعلبک تشییع شود.
الجزیره مدعی شده است که فرد نقاب به چهره ای که در انتظار حسّان هولّو لقّیس از فرماندهان نظامی حزب الله لبنان بود، از نزدیک ۵ گلوله به وی شلیک کرده است.
او در حال پیاده شدن از خودروی اش بود که یک فرد نقاب به چهره ای که در انتظار لقّیس بود، وی را به رگبار گلوله بسته است.
به گفته منبعی نزدیک به حزب الله، شهید حسان هولو القیس از افراد بسیار نزدیک به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.