×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تساوی بدون گل سپاهان و استقلال در اصفهان

lig bartarبه گزارش“سیرجان خبر” تیم‌های سپاهان و استقلال در مهم‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر سیزدهم از ساعت ۱۵ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به حساسیت مسابقه، ۲ تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بیشتر به محک زدن همدیگر پرداختند. در ادامه، تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات پراکنده‌ای روی دروازه استقلال تدارک دید که همین مسئله موجب شد شاگردان قلعه‌نویی یکی‌، دو بار روی ضدحملات خطرساز شوند. در دقایق پایانی نیمه نخست ابتدا استقلال روی ضربه محمد قاضی دروازه سپاهان را تهدید کرد و در ادامه هم شوت پای چپ امید ابراهیمی را سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال دفع کرد تا جدی‌ترین موقعیت هر ۲ تیم راه به جایی نبرد.

در نیمه اول از نظر تاکتیکی هیچ‌کدام از تیم‌ها حرفی برای گفتن نداشتند اگر چه استقلال با برنامه‌تر ظاهر شد و دست‌کم تکلیفش با خودش مشخص بود. هدف قلعه‌نویی برای نیمه اول کنترل بازی و بسته نگه داشتن دروازه تیمش بود که در نهایت هم به آن دست یافت اما سپاهانی‌ها باری به هر جهت بازی کردند و بیشتر مترصد استفاده از اتفاقات این دیدار به سود خود بودند.

با شروع نیمه دوم، هم سپاهان و هم استقلال هجومی ظاهر شدند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه یکدیگر خلق کردند.

در دقیقه ۶۶ و بعد از این که سپاهانی‌ها در ضدحمله یکی از بهترین موقعیت‌های خود را از دست دادند، امیر قلعه‌نویی اولین تعویض استقلال را انجام داد و خسرو حیدری را بعد از مدت‌ها دوری از میادین به جای محمد مهدی نظری به میدان فرستاد.

در ادامه بازی حملات میزبان ادامه یافت و سپاهانی‌ها برای رسیدن به گل برتری فشار زیادی روی دروازه استقلال آوردند. شاگردان زلاتکو کرانچار روی یکی از همین حملات می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر محمد غلامی را مهدی رحمتی از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

سپاهان در نیمه دوم حاکم توپ و میدان بود و فوتبالی هجومی ارائه داد. تیم تحت امر امیر قلعه‌نویی سوای موقعیت دقیقه ۸۶ که روی خلاقیت حیدری ایجاد شد و در نهایت ضربه سر قاضی را حمودی از روی خط دروازه برگرداند، فرصت دیگری نداشت.

در این دیدار علی حمودی، هادی عقیلی و امید ابراهیمی بازیکنان سپاهان و امیرحسین صادقی، جواد نکونام و محمد قاضی ۳ بازیکن استقلال از حسین زرگر داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.