×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان در پی درگذشت استاد باستانی‌پاریزی

به گزارش“سیرجان خبر” نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار این استان در پی درگذشت چهره ماندگار ادب و فرهنگ ایران دکتر محمد ابراهیم باستانی‌پاریزی پیام تسلیتی صادر کردند.

در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان آمده است:‌ با کمال تاسف با خبر شدیم روح بلند چهره ماندگار فرهنگ، تاریخ، ایران و فخر کرمانیان استاد مسلم دکتر ‌«باستانی‌پاریزی» پروازی جاودانه را آغاز کرد و در جوار قرب حق ماوا گرفت.

این پیام می‌افزاید: بدون تردید حافظه تاریخی ایرانیان، کرمانیان و شیفتگان تاریخ و ادبیات این مرز و بوم هیچ‌گاه نقش بارز این استاد برجسته را فراموش نمی‌کند.

در این پیام عنوان شده است: عشق و علاقه وافر آن فقید سعید به زادگاهش استان کرمان بر کسی پوشیده نبود و تالیفات، مقالات و کتب متعددی که در این راستا به زیور طبع آراست گواهی روشن بر این واقعیت است.

امام جمعه و استاندار کرمان عنوان کرده‌‌اند: استاد باستانی‌پاریزی همچنین بسیاری از دانشجویان را در مقاطع مختلف دانشگاهی تربیت کرد و خاطره حضور در کلاس درس ایشان برای همگان ماندگار می‌ماند.

در‌ این پیام با تسلیت این مصیبت بزرگ ‌به همه اقشار مختلف مردم به ویژه دانشگاهیان و بزرگان عرصه علم و ادب و تاریخ آمده است: امیدواریم الطاف خفیه حضرت رب‌الارباب روح بلندش را جرعه نوش دریای رحمت واسعه قرار داده و به خانواده‌ ایشان و بازماندگان صبر و اجر جمیل عنایت فرماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.