×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

“سیرجان خبر” محمد پناهی افسر آماده منطقه دو عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری BMW پس از انحراف از مسیراصلی با گردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه پژو پرشیا که در این مسیر در حال حرکت بود برخورد و در لاین تندرو متوقف شده بود.

وی افزود: در این حادثه به علت شدت برخورد، چهار سرنشین مرد خودروی BMW از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که یکی از این چهار نفر از وسط لاین بزرگراه به وسط بزرگراه یادگار امام سقوط کرده بود.

وی افزود: در این عملیات آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند:گروه اول خود را به چهار سرنشین مصدوم رساندند که معلوم شد متاسفانه بر اثر شدت جراحات، دو نفر از این سرنشینان پس از معاینه امدادگران اورژانس در دم جان باخته بودند.

پناهی تاکید کرد:همزمان گروه دوم شروع به جستجو مصدومین پرتاب شده احتمالی از خودرو کردند که موفق شدند در همان دقایق اولیه یک نفر از چهار سرنشین را وسط بزرگراه امام مشاهده کردند و وی را پس از انتقال به بالای بزرگراه تحویل امداد گران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیات پس از اجرای ایمن سازی های لازم و انتقال خودرو به قسمت امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خودپایان دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.