×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان نشان از خوی ددمنشانه آمریکا است/کشور امروزه بیشتر از هرزمان دیگری نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: کشور امروزه بیشتر از هرزمان دیگری نیازمند مدیران جهادی و انقلابی است.

شهباز حسن پور اظهار کرد: بعضی از مسئولان ادارات برای کار نکردن دستورالعمل ها را بهانه می کنند که خوشبختانه در ببیشتر ادارات مدیران جهادی با تمام توان کار مشکلات مردم را حل میکنند و بنده اعتقاد دارم تمام کسانی که در کشور مسئولیت دارند باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا مشکلات مردم حل وفصل شود.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دغدغه ما نمایندگان بعد از معیشت مردم، اشتغال است گفت: امیدواریم در سال جهش تولید در بحث اشتغال استان و شهرستان گام های اساسی برداشته شود و فردا صبح مسئولان وزارت صنعت معدن تجارت کشور از پروژه های رو به اتمام شهرستان سیرجان بازدید به عمل می آورند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم خدمتگزار مردم و نیروهای انقلابی باشیم و امیدواریم موفق شویم، افزود: وحدت نجات بخش است و دغدغه بزرگ مقام معظم رهبری وحدت، اشتغال و معیشت است و ما باید وحدت داشته باشیم.

حسن پور با اشاره به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان گفت: این نشان از خوی ددمنشانه آمریکا است و اقدام جنگنده های آمریکایی محکوم به شکست است این عمل فقط انزجار ملت ایران را نسبت به آمریکایی ها افزایش داد؛ چرا که نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادگان دنیا با این برخوردها مخالف هستند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه جهانی باید این اقدام آمریکایی ها را محکوم کند به گونه ای که آنان بدانند زمان برخورد قلدرمأبی در دنیا به سر آمده است.

وی گفت: جای تقدیر تشکر دارد از خلبان پرواز که توانست هواپیما را سالم در لبنان به زمین بنشاند و سپس مسافر گیری کند و به فرودگاه امام خمینی برگرد این کار عملا یک تو دهنی محکم به یاوه گویی های آمریکا زور گو بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.