×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تعطیلی ۲ ماهه جلسات مجمع عمومی فراکسیون امید/ هنوز بحث کاندیداتوری عارف مطرح نشده است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از راه دانا،بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در خصوص اعضای این فراکسیون در شورای عالی اصلاح‌طلبان گفت: هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده است، افرادی که کاندیدا هستند قرار است معرفی شوند و در اولین جلسه شورای مرکزی با رای‌گیری مشخص می‌شوند.

وی در خصوص تعطیلی دوماهه جلسات مجمع عمومی فراکسیون امید گفت: مجمع عمومی دو ماه است که به صورت رسمی برگزار نشده ولی جلسات غیر رسمی بوده از قبیل جلسه با آقای نوبخت بوده که به عنوان جلسه رسمی نبوده اما تقریبا همه اعضا در آن حضور داشته‌اند.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: در خصوص ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۶ تلاش‌ها بر این است که حداکثر هماهنگی و ائتلاف صورت بگیرد چرا که این ائتلاف تا کنون نتایج مطلوبی در بر داشته و موفق بوده است.

پارسایی در خصوص احتمال کاندیداتوری عارف و عبور از روحانی عنوان کرد: هنوز بحثی راجع به کاندیداتوری عارف مطرح نشده و تا جایی اطلاع دارم بعید می‌دانم عبور از روحانی انجام شود.

وی افزود: پس از معرفی نمایندگان فراکسیون به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه آغاز و انجام فعالیت‌های انتخاباتی انجام خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید گفت: قطعا فراکسیون امید هر روز منسجم‌تر از قبل می‌شود و در انتخابات ۹۶ هم به صورت منسجم عمل خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.