×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تقدیر رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی از امیرحسین عرب

به گزارش “سیرجان خبر”صبح امروز دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ابن سینا سیرجان شاهد تجلیل از دانش‌آموز امیرحسین عرب بودند که صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برای قدردانی از این دانش‌آموز به سیرجان سفر کرد.

امیرحسین عرب همان دانش‌آموزی است که دوم و سوم آذر ماه سال ۹۷ در مسابقات کاراته جهانی که در صوفیا بلغارستان برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی را گرفت و برای آخرین رقابت خود تا مدال قهرمانی را به گردن بیاویزد حریفی از رژیم صهیونیستی دید که از ادامه رقابت انصراف داد و به نشانه اعتراض گفت: بروید حق فلسطینیان مظلوم را بدهید و از اشغالگری دست بردارید.

این حرکت وی الگویی شد تا امروز رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برای تجلیل از وی در کلاس این دانش‌آموز و دبیرستان ابن‌سینای سیرجان حضور یابد.

صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه این آیین گفت: امیرحسین عرب قهرمانی است که شهدای دانش‌آموز آن زمان را ندیده اما ادامه دهنده راه این شهدا است و این حرکت خوب و کوبنده در مقابل دشمنان نتیجه تربیت خوب در خانواده و مدرسه است.

وی افزود: جوان امروز ما وقتی دشمن را می‌شناسد و می‌گوید فدایی رهبر و گوش به فرمانش هستم نه‌تنها قدرت‌های استکباری که هیچ قدرتی بر جوان ایرانی غلبه نخواهد کرد و این جوان مسیر را گم نمی‌کند.

در پایان این مراسم از امیرحسین عرب تجلیل شد و این دانش‌آموز قهرمان ورزشی خواستار دیدار با مقام معظم رهبری شد.



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.