×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
تقویت ناوگان ترابری پایگاه‌های امداد و نجات کشور

به گزارش “سیرجان خبر” ولی‌پور امروز در مراسم بهره‌برداری از انبار آماده امداد و نجات هلال‌احمر این شهرستان اظهار داشت: در سفرهای ما به مناطق و استان‌ها نقاط قوت و ضعف حوزه امداد و نجات مورد بررسی قرار گرفته است و کرمان یکی از استان‌های موفق در حوزه امداو نجات، تجهیزات، پایگاه‌ها و انبارهای امدادی و ذخیره‌سازی است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: کرمان به لحاظ آماده بودن و ارائه خدمات امداد و نجات و نیروی انسانی آموزش دیده و ظرفیت‌ها و تجهیزات عملیاتی از استان‌های موفق است و در بحران‌های مختلف کشور و خود استان عملکرد خوبی داشته است و امروز هم انبار آماده عملیات سیرجان از مهمترین انبارهای امداد و نجات در استان محسوب می‌شود.

وی گفت: پیگیری‌های مربوط به هزینه حفظ و نگهداری، خرید و تقویت ناوگان ترابری مورد نیاز پایگاه‌های امداد و نجات در دستور کار سازمان امداد و نجات هلال احمر قرار دارد.

به گفته مجتبی عرب مسئول هلال احمر سیرجان انبار آماده امداد و نجات هلال احمر سیرجان با هزینه 100 میلیار ریال از اعتبارات هلال‌احمر به پایان رسیده است که دارای تمام تجهیزات امداد و نجات کوهستان، غواصی، نجات و تجهیزات انفرادی، موتور نجات و همچنین تسریع در امدادرسانی در آواربرداری و همه تجهیزات لازم در هر نوع حوادث است که در هنگام بروز حوادث می‌تواند به صورت منطقه‌ای فعالیت و عملیات داشته باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.