×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”،  این روز ها شهر سیرجان پذیرای مهمانان نوروزی است، هر گوشه از پارک ها و مکان های تفریحی که نگاه کنی رد پایی از مسافران را خواهی دید.

سرپرست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی شهر ستان سیرجان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات این اداره در ایام نوروز گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری شهرستان سیرجان همزمان با آغاز سال نو در قالب ۲۵ غرفه در محل پارک مسافر راه اندازی شده است که هنرمندان سیرجانی آثار خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند.


رضا عرفانی ادامه داد: همچنین نمایشگاه سنگ های قیمتی و زیور آلات در محل بادگیر چپقی دایر شده است که دو سیاه چادر عشایر نیز در پارک مسافر به منظور آشنایی با فرهگ اصیل عشایر سیرجان و فروش محصولات طبیعی و دامی این قوم بر پا شده است.
همچنین مسئول روابط عمومی شهرداری سیرجان نیز در خصوص اقدامات این مرکز در ایام نوروز گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، تجهیز و راه اندازی ایستگاه های سی ان جی، خط کشی معابر، رنگ آمیزی و نصب مبلمان پارکی جدید، پاکسازی و تنظیف معابر، گل کاری بهاری، نصب المان های شهری از اقدامت شهرداری در خصوص زیبا سازی شهر در این ایام بوده است.


وی بیان کرد: چاپ نقشه و برشور معرفی شهر، استقرار کمپ های استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر، از اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری سیرجان است.
به گزارش “سیرجان خبر “، هر چند بسیاری از کمبود های رفاهی نوروز ۹۴ در سیرجان احساس می شود اما تلاش دستگاههای اجرایی شهرستان برای رفاه مهمانان نوروزی نسبتا راضی کننده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.