×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تمام قدرت رسانه ای آمریکا در خدمت فتنه بود/تا زمانی که شیطان بزرگ آدم نشود ما با ان ها هیچ کاری نداریم

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی “سیرجان خبر” آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم عزاداری ایام صفر در کاروانسرای حاج آقا ابراهیم سیرجان گفت:انتقاد سازنده هدیه است ،در فضای آزاد و باز انتقاد یک امر طبیعی است در جایی انتقادی برما وارد است و جایی هم نیست این کاری که می آیند در مجلس از وزیر سوال می کنند بسیار خوب است از وزیر استدلال می کنند گاه این سوال کننده می گوید قانع شدم گاهی هم می گوید قانع نشدم وزیر هم باید از آن هایی که قانع نشدند تشکر کند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برخی ها وقتی وارد میدان تعریف از مقام معظم رهبری می شوند کم نمی گذارند و یک کامیون تعریف می کنند وقتی از آن ها سوال می شود نظرتان راجب فتنه چیست؟ فتنه ای که حضرت آقا صدها بار از آن تعریف کردند می گوییم نظرتان راجع نفوذ چیست یا هیچی نمی گویند یا می گویند از نفوذ سوء استفاده شده است مگر می شود بگویند آقا را دوست داریم و فتنه گران را هم دوست داریم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ریشه استکبار ستیزی یک منش سیاسی نیست، یک اعتقاد قرآنی است اگر امروز آمریکا طاغوت نباشد پس طاغوت کیست آمریکایی که امروز دستش در همه جنایات آلوده است.

خاتمی تصریح کرد: جبهه النصره و داعش را خودشان ساختند اگر اعتراف خودشان نبود همه ما می دانستیم امریکا به این ها سلاح می دهد این مصداق طاغوت و کافر است اگر پیامبر در زمان ما بود موضعی که ما داریم را مطرح می کردند.

آیت الله خاتمی افزود: دشمن یک قله را هدف گرفته و ما هم باید قله هدفمان باشد سلاح هسته ای و حقوق بشر را خودشان می دانند دروغ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من از برخی اظهار نظرها تعجب می کنم می گویند آمریکا از براندازی گذشته اگر آمریکا حمایت شود بر اندازی می کند در فتنه سال ۸۸ آمریکا چه می توانست بکند که نکرد، تمام قدرت رسانه ای خود را در خدمت فتنه گران قرار داد.

خاتمی ابراز داشت: آن ها می خواهند چراغ اسلام را خاموش کنند مواضع ولایت در رابطه با امریکا مصداق قرآنی است همان که رهبر معظم فرمودند ما با آمریکا مطلقا مذاکره نداریم جز در مسائل هسته ای به گفته امام (ره) تا زمانی شیطان بزرگ آدم نشود ما با آن ها هیچ کاری نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.