×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
توزیع کارت شرکت در آزمون سراسری از امروز

به گزارش“سیرجان خبر” اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و همچنین محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۳ که بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته و فردا دوشنبه دوم تیرماه نیز در نشریه پیک سنجش منتشر می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه و برگ راهنمای آزمون از امروز یکشنبه اول تیر ماه تا چهارشنبه ۴ تیر ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

تمام داوطلبان متقاضی برای پرینت کارت باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی و کدملی یک نسخه پرینت از برگ راهنما تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آموزشی متقاضی شدند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در گروه آزمایشی اصلی برای پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی دوم یا گروه‌های آزمایشی دوم یا سوم نیز اقدام کند.

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح و داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه پنجم تیر ماه، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ششم تیرماه ۳ و گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح شنبه هفتم تیرماه در ۳۶۴ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات کاربری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود لازم است با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار از روز سه‌شنبه ۳ تیر ماه تا روز چهارشنبه ۴ تیر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به باجه رفع ‌نقص حوزه ذیربط مراجعه کند.

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنها در اطلاعیه درج شده است.

به همراه داشتن پرینت کارت آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار در زمان آزمون الزامی است.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.