×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
توطئه‌ دشمن اختلاف بین ملت و قوای کشور است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانیه لوزان اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران با قدرت تمام توانستند اقتدار و صداقت ملت ایران را در مذاکرات به اثبات برساند.

وی افزود: تا فرصت باقیمانده برای نگارش توافق‌نامه باید هوشیار و بیدار در مقابل توطئه‌های احتمالی باشیم.

حسینی یکی از توطئه‌های دشمن را اختلاف بین ملت و قوای کشور عنوان کرد و گفت‌: آنها می‌خواهند با اختلاف بین مردم، دولت و مجلس، توافق به وجود آمده را به نوعی خدشه‌دار کنند، لذا اتحاد و همدلی و همزبانی تمام و کمال باشد.

وی اعتراف اوباما به قدرت ملت ایران در انرژی هسته‌ای را با وجود همه تحریم‌ها و توطئه‌ها، یک پیروزی جهانی در اقتدار و صلابت ملت ایران عنوان کرد و افزود‌: اگر در توافق نهایی که نگارش متن توافق‌نامه است، نتیجه‌ای نباشد، ملت ایران ضرری نکرده است و تنها با تاخیر چند‌ ماهه دوباره روند هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد.

حسینی گفت: کسی نمی‌تواند ملتی که قدرتش را از ایمان و اتحاد و همه پیشرفت‌ها‌ی زمان تحریم‌ها گرفته‌ امر و نهی کند، مذاکرات به دنیا ثابت کرد که ما اهل منطق، صلح و گفت‌وگو هستیم و نیازی به دروغ و شیطنت نداریم.

خطیب جمعه سیرجان حرف‌های تکراری رئیس جمهور آمریکا و گزینه‌های روی میز و حاشیه رفتن‌ها را برای دلخوشی اسرائیل و نوکران منطقه‌ای‌اش عنوان کرد و افزود‌: همان طور که رهبری اعلام کرده‌اند برداشتن تحریم‌ها به صورت یکجا باید باشد و پیش شرط و مقطعی عمل کردن زمینه توطئه‌های جدید است که مورد قبول نبوده و نیست.

وی آزاد‌سازی مناطق عراق از وجود تروریست‌ها را نشان از قدرت ملت عراق عنوان کرد و گفت‌: امید است با دعای مردم ایران و عراق و همکاری دولت و ملت عراق، تکریت هم از لوث وجود داعش پاک شود و ملت عراق با امنیت کامل به عمران و آبادانی کشور خود بپردازند.

حسینی بمباران ناجوانمردانه یمن را محکوم کرد و اظهار داشت: مردم مسلمان یمن و شیعه‌ها خوب به پیش می‌روند و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی مردم یمن در سرنوشت خود و اداره کشور باشند و توطئه جدید حضور تروریست‌ها در یمن با شکست مواجه شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.