×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
توقیف ۵۶ خودروی دور دور کننده در سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف ۵۶ خودروی سواری که با دور دور کردن و دیگر حرکات مخاطره آمیز باعث سلب آسایش مردم شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در تشریح این خبر گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی مبنی بر مقابله قاطعانه با رانندگانی که در ساعات پایانی شب اقدام به دور دور کردن، کورس گذاشتن و انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز می کنند و نظم و امنیت خیابان ها را برهم می زنند طرح عملیاتی برخورد با آنان طراحی و اجرایی شد.

وی افزود: در این عملیات با رانندگانی که قوانین را نقض کرده و با کورس گذاشتن در سطح خیابان ها باعث سلب آرامش و آسایش شهروندان می شدند برخورد قاطع و قانونی شد و طی هماهنگی قضائی به عمل آمده خودروی آنها به مدت یک هفته در توقیف پلیس است.

سرهنگ ایران نژاد از اعمال قانون و توقیف ۵۶ خودروی متخلف در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این خودروها اقدام به دور دور کردن، حرکت با سرعت بالا، کورس گذاشتن در خیابان و دیگر حرکاتی که باعث سلب آسایش مردم می شد، می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه طرح برخورد پلیس با این افراد تا پایان تابستان در شهرستان اجرا می شود، اظهار داشت: پلیس اجازه نمی دهد عده ای سرمست غرور با خودروهای لوکس و گران قیمت خود خیابان های شهر را به صحنه مسابقه اشرافی گری تبدیل کنند.

وی با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتارهایی در سطح خیابان ها می شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون این گونه خودروها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آنها پرونده تشکیل و راننده خاطی به مرجع قضائی تحویل داده خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با رانندگان متخلف برخورد می کنند، افزود: رفتار کسی که در خیابان ها با محدودیت سرعت اقدام به کورس گذاشتن با سرعت بالا می کند، یک رفتار تعمدی است و با محرومیت های اجتماعی از سوی پلیس همچون ضبط گواهینامه و … مواجه می شوند، ضمن اینکه عمل وی اگر منجر به تصادف فوتی یا جرحی شود پرونده به مراجع قضائی ارجاع  و با مجازات های سختگیرانه ای از سوی دستگاه قضائی نیز روبه رو می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان با بیان اینکه شهر سیرجان، شهر دارالحسین است، گفت: این گونه اقدامات از سوی عده ای افراد هنجار شکن قابل قبول نیست و پلیس اجازه نخواهد داد این افراد نظم و امنیت خیابان های شهر سیرجان را برهم بزنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.