×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

radio

رادیو دیروز: رادیو فردا پس از رد صلاحیت هم، دست از سر هاشمی بر نمی دارد.

به گزارش سیرجان خبر به نقل از  رادیو دیروز، با اینکه مدتی از رد صلاحیت هاشمی می گذرد و دیگر امیدی به بازگشتش نیست، دشمن که هزینه زیادی برای بازگرداندن ایران به شرایط اوائل انقلاب و دولت آُسیب پذیر آن کرده، گویی بر باد رفتن آرزوها و هدر رفتن زحمات و دلارهایش را باور ندارد. حال که می بیند نتوانست با کشاندن هاشمی به ورطه شکست در انتخابات، کاری از پیش ببرد، سعی می کند از رد صلاحیت شدنش سوء استفاده کند و از آن برای تضعیف نظام و ساز و کارش بهره ببرد.

تقریباً روزی نیست که سایت سیا خبری از هاشمی درج نکند و به هر بهانه ای او را طعمه اهداف خویش نکند. در همین راستا رادیو فردا در خبری تحت عنوان: “مجمع روحانیون: اگر هاشمی رد صلاحیت نمی‌شد پیروز انتخابات بود(!)” سعی کرده توهماتش را به درون ایران و یک مجمع متشکل از روحانیت هم نسبت دهد تا کل نظام را زیر سؤال ببرد.
رادیو فردا ادعا می کند که رد صلاحیت هاشمی اعتراضات گسترده ای را به دنبال داشته است. سپس برای شاهدش اعتراض مجمع روحانیون که دبیرکل آن موسوی خوئینی‌ها و رئیس شورای مرکزی آن محمد خاتمی است( که صلاحیت خودشان محل خدشه و تردید است)، دختر امام، سید حسن مصطفوی نوه امام، تاجزاده زندانی سیاسی، عبد الله نوری،احمد منتظری، علی مطهری، وبسایت کلمه( منتسب به موسوی)، بی بی سی، سی ان ان، منافقین، شورای مشاوران محمد خاتمی، و بالاخره تمام چهره های فتنه گر را نام می برد. جالب است که هاشمی را در حد یک اسطوره ملی بالا برده و او را شایسته رهبری می نامد. رادیو فردا می گوید:
دختر آیت‌الله خمینی، در نامه‌ای خطاب به آیت الله علی خامنه ای، نوشته بود که آیت‌الله خمینی هاشمی رفسنجانی را هم در حد رهبری می‌دانست. مصطفی تاجزاده، معاون سیاسی وزارت کشور در دولت محمد خاتمی، این رد صلاحیت‌ها را به عنوان «کودتای انتخاباتی ۹۲» توصیف کرد. عبدالله نوری وزیر کشور دولت محمد خاتمی در نامه‌ای به هاشمی رفسنجانی نوشته: «جایگاه آن جناب برای هدایت و مدیریت عرصه سیاسی به ویژه در شرایط سخت و بحرانی، چنان بر همگان روشن است که تحت تاثیر داوری هیچ شخصیت و نهادی قرار نخواهد گرفت.» احمد منتظری نیز رد صلاحیت اکبر هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت کل نظام(!) دانست و از آن به عنوان خودزنی نظام تعبیر کرد. علی مطهری نماینده اصولگرای (!) مجلس، خواستار صدور فرمانی برای تایید صلاحیت هاشمی رفسنجانی شده است.
با بررسی این تخیلات چند نکته به ذهن متبادر می شود :
۱- رد صلاحیت هاشمی بیشتر از آنکه به او و سابقه خوب روزهای خدمتش به امام و انقلاب صدمه بزند، به ضرر دشمن بوده که اینطور دست و پا می زند و با نا امیدی خود را به در و دیوار استیصال می کوبد و هنوز حاضر نیست بامداد خمار توهماتش را از دست رفته ببیند. به هر دروغی دست می یازد تا حداقل ذره ای از عصبانیتش را بکاهد.

۲- شاهدان رادیو فردا یا زندانیان سیاسی اند (که حتی حق نفس کشیدن در هوای آزاد انقلاب اسلامی را ندارند، چه برسد به نظریه پردازی برای آینده نظام و انتقاد از مسئولان عالی آن) یا افراد معلوم الحالی چون علی مطهری که قبلاً درسشان را برای آب ریختن به آسیاب دشمن خوب پس داده اند، یا وزیری چون عبد الله نوری که در دفترش ماجرای کوی دانشگاه تهران و توطئه کودتای سال ۷۸ چیده شد.
۳- دشمن دشمنی اش را می کند. برایش فرقی نمی کند از چه کسی هزینه کند. دختر امام، نوه های امام، هاشمی، روحانیون یا هرشخص دیگر. مهم ضربه زدن به نظام و اسلام است.
۴- سردرگمی رادیو فردا و امثالش به جایی رسیده که خود نمی دانند بالاخره هاشمی اصولگراست یا اصلاح طلب. شاید در مکتب رادیو فردا طرفداری از حزب باد عجیب نباشد که یکبار به حمایت اصلاح طلبان از او افتخار می کنند و بار دیگر نماینده اصولگرا را حامی او می شمارند!

۵- آقایان اصلاح طلبی که اینطور از رد صلاحیت هاشمی ناراحتند، انگار یادشان رفته با انتقاد از او و برنامه هایش احساس وظیفه کرده و برای تغییر آمدند. چطور شده با چرخش ۱۸۰ درجه ای خواهان برگشت همان دولت با سیاستهای غلطش هستند؟ پر واضح است که اینها دلشان نه برای مردم سوخته و نه نظام. مسئله اسلام است که می خواهند نظام سکولار را جانشین آن کنند.

۶- مجمع روحانیون هم احتمالاً ۹ دی ۸۸ و مطالبه مردم را برای محاکمه سران فتنه و آنها که با جاسوسهای سیا و موساد ارتباط رسمی داشته و از آنها خط و کمک مالی می گرفتند را از یاد برده اند، که دم از رأی آوری آنها می زنند. شاید هم آنقدر به تخیلات رادیو فردا گوش کرده اند که دروغشان محبوبیت هاشمی و امکان انتخاب شدنش باورشان شده.
۷- در پایان این خبر رادیو فردا می گوید: ” آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی دوشنبه خود در دانشگاه افسری امام حسین، هیچ اشاره‌ای به موضوع رد صلاحیت‌ها نکرده و از مردم خواست به کسی رای دهند که بتواند در برابر جبهه معاندان ایستادگی کند.” و این یعنی اعتراف رادیو فردا به اقتدار رهبر معظم انقلاب که با رجز خوانیهای بی اساس عده ای وطن فروش عقب نشینی نمی کند و حتی آنها را کوچکتر از آن می داند که وقعی به نظریات خام و دشمن شاد کن شان بگذارد و پاسخی هر چند کوتاه به آنها بدهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.