×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی (PhD) سال ۹۳ تمدید شد

به گزارش“سیرجان خبر” ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام تمدید ثبت‌نام دوره دکتری تخصصی (PhD) سال ۹۳ تا روز شنبه ۱۴ دی ماه، گفت: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند به هر دلیلی در دوره دکتری تخصصی سال ۹۳ ثبت نام کنند می‌توانند در فرصت ایجاد شده با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه توصیه کرد: این ثبت نام تا روز شنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون در رابطه با تعداد رشته/محل‌هایی که هر داوطلب می‌تواند انتخاب کند، گفت: هر داوطلب آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند یک رشته و حداکثر ۵ واحد دانشگاهی را انتخاب و در سایت درج کند.

وی تأکید کرد: سؤالات آزمون دوره دکتری تستی است و به هر سؤال مثبت ۳ نمره اضافه و از هر سوال منفی یک نمره کسر و برای سوال‌های بدون جواب نمره‌ای در نظر گرفته نمی‌شود لذا لازم است براساس ضوابط آزمون‌های تستی به پاسخگویی سوالات بپردازند. همچنین ۲ رشته معماری و شهرسازی استثنا بوده و دارای آزمون عملی نیز هستند.

اقبالی در ادامه تاکید کرد: ۷۵درصد نمره هر فرد نمره آزمون و ۲۵درصد نمره مصاحبه خواهد بود. لذا پذیرش در مرحله آزمون به معنای معرفی فرد برای مرحله مصاحبه خواهد بود.

وی در مورد حوزه امتحانی داوطلبان گفت: داوطلبان با آزمون می‌توانند در صورت تمایل حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی به محل سکونت خود انتخاب کنند. این حوزه‌های امتحانی شامل اصفهان(خوراسگان)، تبریز، رشت، ساری، کرمان، مشهد، علوم و تحقیقات خوزستان، تهران، پردیس علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، شیراز و علوم و تحقیقات کرمانشاه است.

وی در رابطه با زمان برگزاری آزمون دوره دکتری گفت: این آزمون در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی‌تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت‌های www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کرده یا به نشانی الکترونیکی porsesh@pubr-azmoon.com ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.