×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۳ از ساعت ۱۴ امروز آغاز می‌شود/ مهلت ثبت‌نام تا ۲۳ آذرماه

konkorبه گزارش“سیرجان خبر” ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۳ از ساعت ۱۴ امروز شنبه ۱۶ آذرماه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا بیست و سوم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

برای ثبت‌نام، مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۳ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی(فوق‌دیپلم) برای کلیه داوطلبان الزامی اعلام شده است.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ را ندارند.

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون، پس از ورود به صفحه ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ و انتخاب گزینه دیپلمه سال ۱۳۸۴ و بعد از آن در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی و یا گزینه دیپلمه سال ۱۳۸۳ و قبل از آن و یا دیپلم رشته‌هایی غیر از ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی با توجه به سال اخذ مدرک دیپلم خود، وارد محیط ثبت‌نام می‌شوند.

دیپلمه‌های ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را در سال‌های ۱۳۸۴ لغایت ۱۳۹۲ اخذ کرده‌اند و یک یا چند درس آنها بصورت نهایی و سراسری برگزار شده، مشمول سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود به میزان ۲۵ درصد و بصورت تأثیر قطعی لحاظ خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.