×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
جای خالی شیار ۱۴۳ در دیار کرمان

به گزارش“سیرجان خبر” فیلم موثر و برتر سی ودومین جشنواره بین المللی فجر که با بازی درخشان و خیره کننده مریلا زارعی همراه بود ، چرا به صورت اختصاصی برای مردم دیار کرمان اکران نمی شود.

490691_882_0

می دانیم که این فیلم در استان کرمان تولید شد و لحجه ی شیرین کرمانی زینت بخش این فیلم بوده است ، پس شایسته است که این فیلم با هماهنگی سازمانهای فرهنگی استان به صورت اختصاصی و ویژه برای مردم دیار کرمان اکران شود.

و حال که بازار تجلیل از عوامل این فیلم داغ داغ است ، جای خالی قدر دانی از کارگردان ، بازیگران و عوامل کرمانی این فیلم در دیار کریمان به شدت احساس می شود.

مطمئنا تاثیر حضور بازیگران کرمانی در این فیلم فراوان بوده است که بازیگر نقش اول زن این سریال بعد از دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ، از همبازی های کرمانی خود نیز یاد و تقدیر کرد .

139211230139517282112494

جا دارد که مسئولان فرهنگی استان کرمان با دعوت از عوامل این فیلم و اکران آن در سراسر استان کرمان از عوامل این فیلم نیز تقدیر کنند تا با توجه به ویژگی های جغرافیایی استان کرمان ضمن تقدیر از مقام شامخ مادر و مادران شهید ، ضمینه ای برای حضور دیگر کارگردانان و شناسایی جاذبه های فراوان گردشگری و فرهنگی در استان کرمان فراهم آورند.

منبع:بوتیا نیوز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.