×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جزئیات علل تأخیر پخش گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس، یک منبع مطلع در ریاست جمهوری درخصوص تاخیر در پخش گفتگوی زنده روحانی تصریح کرد: چندساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور اعلام شد که خانم پوریامین نیز حضور داشته باشد و مصاحبه با ۲ مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده، آن را نپذیرفت.

 

یک منبع مطلع در نهاد ریاست جمهوری، در خصوص علل تأخیر در پخش گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور، اظهار داشت: از روز گذشته که این گفت‌وگو قطعی شد، دفتر رئیس‌جمهور آقای کاظم روحانی‌نژاد را به عنوان مجری به صدا و سیما معرفی کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما امروز و چند ساعت قبل از شروع برنامه، از دفتر رئیس‌جمهور به صداوسیما اعلام شد که خانم سونیا پوریامین نیز در این برنامه حضور داشته باشد و مصاحبه با۲ مجری برگزار شود که صدا و سیما با این دلیل که این معرفی دیرهنگام بوده و ما به صورت مستقل عمل می‌کنیم و باید از قبل این موضوع را مطرح می‌کردید، آن را نپذیرفت.

این منبع مطلع در ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سرانجام بعد از یک ساعت که از زمان اعلام شده برای این گفت‌وگو می‌گذشت، با توافق طرفین، مسئولان صداوسیما قبول کردند که هر ۲ مجری در گفت‌وگو با روحانی حاضر شدند.

  رئیس‌جمهور نیز در آغاز این برنامه با کنایه در خصوص تأخیر در انجام گفت‌وگو خطاب به مجری خانم (پوریامین) اظهار داشت: خوشحالیم که علیرغم این تأخیر شما را در برنامه داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.