×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
جلسه امروز مجلس نشانگر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش “سیرجان خبر”نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نظرات مردم است لذا امیدواریم رییس جمهور تغییراتی در اعضای هیات دولت و برخی از مدیران خود را دهند.

شهباز حسن پور پیرامون جلسه سوال از رییس جمهور و قانع شدن نمایندگان از پاسخ دکتر روحانی تنها به یک سوال گفت: آنچه امروز در مجلس اتفاق افتاد، اخلاق مداری و احترام به قانون در هر دو مجموعه دولت و مجلس بود.

وی با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس از راه منطقی مسایل و مشکلات مردم را مطرح کردند، تصریح کرد: جلسه امروز نشانگر ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران بود و نشان داد که افراد در هر مقامی که باشند باید پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند و این یک کار ارزشمند است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نظرات مردم است لذا امیدواریم رییس جمهور تغییراتی در اعضای هیات دولت و برخی از مدیران خود را دهند.

وی با تاکید برآنکه مسایل و مشکلات مردم در خانه ملت از رییس جمهور مطرح شد، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه این جلسه حل و فصل مشکلات عدیده مردم باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.