×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
جلسه ستاد پیشگری از وقوع جرم در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” روز گذشته جلسه ستاد پیشگری از وقوع جرم شهرستان سیرجان با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان در فرمانداری ویژه سیرجان برگزار شد.

قاضی موحد گفت: تمام فعالیت‌های رسانه‌ای باید براساس مجوز از مراجع مربوطه باشد و شبکه‌های اجتماعی هم کنترل شوند و سایت‌هایی که مجوز فعالیت قانونی ندارند متوقف و مسدود و پس از مجوز به کار خود ادامه دهند.

وی در زمینه تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: این ستاد با همفکری و همکاری در بخش‌های مختلف مدیران و هیئت‌های نظارت و اجرایی فعالیت دارد و در پی آن هستیم با پیشگیری از وقوع هر تخلف انتخاباتی بتوانیم یک انتخابات خوب را داشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: اولویت کاری حوزه قضایی استان هم ارتقای اعتماد عمومی و ایجاد فضای نشاط و بستر مناسب برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی بیان داشت: باید تدابیری اتخاذ شود که از جرائم انتخاباتی جلوگیری و همه مراحل انتخابات مجرای قانونی را طی کند و یک کارگروه تشکیل شده تا حتی رسانه‌های مجازی هم تخلفات تبلیغاتی نداشته باشند.

موحد عنوان داشت: تاکنون این کارگروه در سیرجان و جیرفت به لحاظ تعدد سایت‌های خبری فعال شده است و سایت‌های غیرمجاز حق فعالیت ندارند و مسدود می‌شوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.