×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از العالم، سازمان تروریستی داعش، گروگان های خود را به شیوۀ سربریدن، تیرباران، سنگسار، یا زنده سوزاندن اعدام می کند، اما همان گونه که شیوه های آنان در اعدام قربانیانشان متفاوت است، شیوه های خلاص شدنشان از اجساد نیز متفاوت است.

فروش

پایگاه اینترنتی “بازفید” در گفت وگو با یکی از جنگ جویان سابق تشکل موسوم به”ارتش آزاد” در سوریه، فاش کرد که سازمان داعش، پس از اعدام روزنامه نگار آمریکایی در ماه سپتامبر گذشته، سعی کرد از طریق شماری از میانجی گران، جسد او را بفروشد.

سیبل تیراندازی

یک منبع آگاه در استانداری دیالی، به پایگاه خبری شبکه السومریه خبر داد که سازمان داعش، در منطقه “حوض حمرین” واقع در شمال شرقی بعقوبه، برای آموزش تیراندازی به عناصر جدید خود، از اجساد قربانیان استفاده می کند.
به گفته این منبع که خواست نامش فاش نشود، در فاصله ماه های ژوئن تا نوامبر گذشته، سازمان تروریستی داعش، برای آموزش ده ها تن از جنگ جویان جدید خود،از اجساد قربانیان غیرنظامی خود، به عنوان سیبل و اهداف مستقیم استفاده می کرد.

درۀ عمیق

شبکه العربیه، چندی پیش، ویدیویی منتشر کرد که برخی از صحنه های آن به این سبب که “خشونت بار و وحشتناک” هستند، حذف شد. در این ویدیو، عناصر سازمان داعش، اجساد شماری از افراد را که ادعا می شود از سربازان ارتش سوریه هستند، از یک منطقه “سلوک” در سوریه، به داخل دره ای که به نام “الهوته” شناخته می شود، پرتاب کردند.
الهوته، به گسلی عمیق گفته می شود که عمق آن به طور دقیق مشخص نیست.

صاف کردن با بولدوزر

اعدام معاذ الکساسبه خلبان اردنی، به شیوه ای کاملا متفاوت صورت گرفت و الگویی جدید از اعدام داعشی را رقم زد. عناصر داعش، او را در قفسی آهنین، حبس کرده، زنده زنده او را در آتش سوزاندند و پس از مرگ، با بولدوزر بر سر او سنگ و خاک ریختند و آن گاه بولدوزر اقدام به صاف کردن سنگ و جسد قربانی کرد.

جسد ۲۱ اعدامی مصری در لیبی چه شد؟
عناصر داعش، یک شنبه گذشته، ۲۱ تن از قبطی های مصر را برکناره دریای مدیترانه در لیبی گردن زدند و سخنگوی داعش، پیش از سربریدن این افراد، در پیامی خطاب به کشورهای غربی گفت: همان طور که جسد اسامه بن لادن را در دریا انداختید، دریا را از خون شما رنگین خواهیم کرد. هرچند داعش، تصویری از به دریا انداختن اجساد پخش نکرد، اما لحظه سربریدن قربانیان را با تصویری از آمیخته شدن آب دریا به خون قربانیان نشان داد که این کار نمادی از انداختن جنازه ها به دریا است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.