×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
جنایات هولناک تکفیری ها در شهر عدرا

terorist soriyeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،جبهه النصره با مشارکت جیش الاسلام شهر کارگری عدرا در حومه دمشق را اشغال کرد و پس از ارتکاب جنایات هولناک در حق غیرنظامیان تقریبا بر این شهر مسلط شدند.

اطلاعات نشان می دهد که تروریست های جبهه النصره و جیش الاسلام که سرکردگی آن را زهران علوش برعهده دارد، از منطقه دوما به سمت شهر کارگری عدرا حرکت کرده و با بهره برداری از شرایط آب و هوایی و کاهش دمای هوا و بارش شدید باران وارد شهر شدند و با نیروهای دفاع مردمی مستقر در شهر درگیر شدند که شمار زیادی از دو طرف کشته شدند و پس از آن تروریست های النصره تقریبا به طور کامل بر شهر مسلط شدند و به نزدیکی بزرگراه دمشق- حمص رسیدند که سبب بسته شدن این بزرگراه شدند.

گروه های تروریستی مسلح ابتدا به پاسگاه منطقه یورش بردند و شماری از نیروهای پلیس را به قتل رساندند و تعدادی دیگر را ربودند و به ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و همچنین سرقت و غارت مراکز و فروشگاه های تجاری دست زدند.

منابع محلی گزارش دادند که تروریست های جبهه النصره و جیش الاسلام شمار زیادی از مردم شهر کارگری عدرا را ربوده اند و البته خبرهایی هم منتشر شده  است مبنی بر اینکه تروریست های النصره ده ها نفر از شهروندان سوری را در این شهر اعدام کرده اند.

به گفته این منابع، تروریست های النصره به ادارات دولتی یورش برده و بر پاسگاه پلیس، اداره گمرک و پایگاه امنیتی نیروهای هوایی سیطره یافتند. همچنین تروریست های جیش الاسلام در جنایتی هولناک، نگهبان بیمارستان شهر عدرا را سربریدند و سرش را در بازار تجاری آویزان کردند.

گروه های تروریستی مسلح همچنین با یورش به سیلوی شهر عدرا، شماری از کارکنان را اعدام کرده و تعداد دیگری را ربودند و ده ها تن آرد متعلق به مردم شهر را به سرقت بردند. این شهر همچنان در معرض عملیات سرقت و غارت از سوی تروریست های تکفیری قرار دارد.

فعالان از جنایات هولناکی سخن گفته اند که تروریست های النصره و جیش الاسلام در حق مردم شهر عدرا پس از بازداشت آنها در اتاق های کوچک در ساختمان های مسکونی مرتکب شده اند. فعالان از وجود اجساد غیرنظامیانی خبر داده اند که در خیابان های شهر افتاده است.

یک منبع محلی هم تاکید کرده است تروریست های مسلح به پیشروی در شهر عدرا تا میدان التاسعه در نزدیکی الجزیره الخامسه ادامه می دهند و بیش از ۵۵ درصد شهر خارج از کنترل ارتش سوریه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.