×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
حاکمیت ظالمان و مستکبران در طول تاریخ گذرا بوده است/ سربازان گمنام امام زمان در کشف هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران موفق بودند

به گزارش”سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز حرکت‌های جدید آمریکا در ونزوئلا، سودان و لیبی را محکوم کرد و گفت: مردم تصمیم گیرنده هستند و سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند.

وی همراهی مردم، مسئولان و نیروهای مسلح در مهار بحران سیل اخیر در کشور را نشان از اتحاد و همدلی بی‌سابقه ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: کارشکنی‌های آمریکا برای نرسیدن کمک‌های سیل زدگان به جایی نرسید و نه تنها ملت ایران در صحنه کمک‌رسانی بودند بلکه مردم و جوانان برخی کشورهای منطقه همراه ملت ایران شدند.

حسینی افزود: حاکمیت ظالمان و مستکبران در طول تاریخ گذرا بوده و امروز هم ستمگرانی که با کشتار مردم یمن، سوریه، افغانستان و عراق و دیگر کشورها از ارتکاب هر ظلمی کوتاهی نکردند، غروب و افول‌شان حتمی و نزدیک است و این سپاه اسلام است که حق را یاری می‌کند و حاکم است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام اشاره کرد و افزود: این نیروهای خدوم در کشف هر توطئه‌ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران موفق بودند و مجاهدات خاموش دارند.

حسینی به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران در سال ۵۷ هم پرداخت و گفت: سپاه از جمله نهادهای تشکیلاتی و مردمی است که در اقتدار و امنیت و پیشرفت کشور نقش‌آفرینی خوبی را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.