×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حجاج ایرانی بدون هیچ بیماری به میهن باز می‌گردند

haj zaerبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،حجت الله روستا رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج هلال احمر ایران در تشریح آخرین وضعیت سلامت حجاج کشورمان در عربستان علی الخصوص حجاج مستقر در شهر مدینه اظهار داشت: وضعیت سلامت حجاج کشورمان در حال حاضر بسیار خوب است و زائران کشورمان در سلامت کامل بسر می‌برند، تیم پزشکی حج و زیارت هلال احمر نیز از ۱۳ ذی الحجه مجدداً بعد از مراسم عرفه وارد شهر مدینه شدند و از ۱۴ ذی الحجه نیز حجاج وارد مدینه شدند.

وی درباره تعداد بستری‌های کنونی حجاج کشورمان در بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج هلال احمر ایران افزود: در حال حاضر ۲ نفر تحت بستری هستند که بیماری‌شان نیز به دلیل عفونت‌های ریوی است ولی مشکل خاصی وجود ندارد.

روستا درباره ورود حجاج کشورمان به میهن و اینکه آیا باید مراقبت‌های خاصی برای ورود حجاج به کشور صورت پذیرد، ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمی حجاج کشورمان بسیار مساعد است و حجاج کشورمان بدون هیچ بیماری به میهن باز می‌گردند.

رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در توصیه بهداشتی به حجاج ادامه داد: بیشترین توصیه ما رعایت بهداشت فردی است و حتی المقدور نیز حجاج از روبوسی‌های مکرر خودداری کنند.

وی درباره چگونگی تغییرات جسمی حجاج به محض ورود به ایران با توجه به تغییرات آب و هوایی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در این مواقع کاهش دمای هوا است که باید حجاج به این مسئله بیشتر توجه کنند و باید حجاج به زمان استراحت خودشان نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.