×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
حسینی: تنها هدفم خدمت صادقانه است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه سیرجان و جمعی از مسئولین سید محمد حسینی بعنوان شهردار جدید شهر زیدآباد معرفی شد.
در این مراسم که در مسجد جامع زیدآباد برگزار شد، فرماندار ویژه سیرجان در سخنانی وحدت را مهم ترین عامل توسعه و آبادانی دانست و گفت: وحدت و همدلی مسئولان و مردم لازمه توسعه در هر منطقه ای است.

وی بیان کرد: وجود نظرات متفاوت در جمع اعضای هر شورا طبیعی است و تبادل افکار و نظرات وجود دارد اما آنچه مهم است همدلی و همسویی در راه آبادانی است.

فرماندر ویژه شهرستان سیرجان ادامه داد:شهردار جدید زیدآباد باید از توان همه نخبگان و سرمایه داران این شهر جهت توسعه همه جانبه استفاده کند چرا که مدیریت منابع می تواند راه گشا باشد.

همچنین در این مراسم مهندس حسینی شهردار زیدآباد ضمن تشکر از شورای شهر زیدآباد گفت: تنها هدفم برای قبول این مسئولیت خدمت صادقانه است.

وی افزود: شهر زیدآباد نیاز به یک حرکت جدی برای پیشرفت و آبادنی دارد که این امر تنها با کمک خداوند، مردم فهیم این شهر و مسئولین محقق می شود.

به گزارش “سیرجان خبر”، در این مراسم از زحمات غلامحسین اسلامی شهردار اسبق زیدآباد تقدیر و سید محمد حسینی بعنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.