×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
حسینی سرپرست اداره راه سیرجان شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” در پی استعفای مهندس وحیدی از سمت ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیرجان مهندس محمدعلی حسینی به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.
به مبنای این خبر پس از تصادف مرگبار در جاده گل گهر رئیس قبلی اداره راه و شهرسازی سیرجان با ارسال نامه ایی به اداره کل راه و شهرسازی استان استعفای خود را از سمت ریاست این اداره اعلام کرد.
وحیدی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: به خاطر مسایل شخصی و گرفتاری‌هایی که داشتم و مسایلی مثل نبود اعتبار، نبود امکانات و توقعات بجا و به حق مردم استعفا دادم و وقتی فردی این همه مشکلات را می‌بیند و کاری از دستش برنمی‌آید بهتر است از سمتش کناره‌ گیری کند.
بر همین اساس استعفای وی از سوی مدیر کل پذیرفته شد و مهندس حسینی معاون اداره راه و شهرسازی شهرستان سیرجان به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.
مهندس حسینی گفت: بنده معتقدم فردی باید در این اداره به عنوان رئیس منصوب شود که بومی شهرستان سیرجان باشد و بنده گزینه مناسبی نیستم و بنده خوشحالم برای مردم خدمت کنم اما در این پست و مقام برای من سخت است اما هنوز معلوم نیست این پیشنهاد را بپذیرم ولی هم اکنون به عنوان سرپرست در این اداره خدمت خواهم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.