×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حضور همه چهره ها با هر سلیقه سیاسی در انتخابات هفتم اسفند سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر”حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمودحسینی، امام جمعه سیرجان گفت:شرکت در انتخابات یک وظیفه است همان گونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در ساعات اولیه رای خویش را به صندوق انداختند و انسان باید درکار خیر سرعت ببخشد و این یک وظیفه شرعی،الهی و قانونی است و بهترین لحظات هم اولین لحظات است که انسان وظیفه اش را انجام دهد شاید ساعات بعد موفق به رای دادن نباشید.

حسینی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت:اهمیت انتخابات احترام به مردم است ما اعتقاد به مردم سالاری دینی داریم همان گونه که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) فرمودند مردم خودشان باید سرنوشت خودشان را در دست بگیرند و در انتخاب رییس جمهور،مجلس شورای اسلامی و انتخاب خود رهبری باید درانتخابات شرکت کنند و باید مردم در اداره کشور دخالت دارند.

وی اظهار داشت:نقش مردم از همه جهات اهمیت دارد حضور مردم اطاعت از رهبری است و باعث همبستگی و اتحاد و یاس دشمنان می شود،دشمنانی که میخواهند مردم حضور پیدا نکنند و نشانه دلسردی مردم از نظام و رهبری باشد این حضور آنها را مایوس می کند و خاری در چشم آن هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان اظهار داشت:هدف از شرکت در انتخابات رای دادن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است هر فردی که پای صندوق اخذ رای حاضر می شود یک رای به کاندید مورد نظر خود می دهد و یک رای هم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دهد و هدف حضور حداکثری که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از دموکراسی ترین نظام های مردم سالار دنیاست و این از طریق حضور مردم رقم میخورد و یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب ما همین انتخابات است تا مردم حضور پیدا کنند تا سرنوشت خود و آینده کشور را رقم بزنند.

شمس الدینی به نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت:همه نظام های مردم سالار دوام و بقا آنها با مردم است مردم نباشند حکومت ها وجود خارجی ندارند و مصداق پیدا نمی کنند،دوام و بقا هر حکومتی با مردم است.

منصور مکی آبادی،فرماندار سیرجان در خصوص شرکت مردم درانتخابات اظهار داشت:شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف الهی است نظام اسلامی یک نظام مردم سالاری بر پایه دین است درنظام جمهوری اسلامی ایران همه مسئولان توسط مردم انتخاب می شوند مردم یکی از پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی و جهموریت نظام توسط مردم تعریف می شود.

دادستان سیرجان گفت:انتخابات یک اعتبار به کشور می بخشد و مردم با حضور گسترده خودشان امنیت و اقتدار را تضمین می کنند انشالله تمام مردم از هر اقشار،حزب،جناح و جریان و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) حتی کسانی که نظام را قبول ندارند جهت اقتدار هرچه بیشتر این نظام در انتخابات شرکت کنند.

بخشی به نقش سرنوشت ساز مردم در انتخاب اشاره کرد و گفت:مردم با انتخابات در سرنوشت خود دخیل هستند مردم با حضور در این انتخابات سرنوشت خود و مملکت را رقم می زنند و به نوعی چشم طمع بیگانگان را از این مملکت دورمی کنند و عزت به نظاماسلامی می بخشندو مردم رکن اصلی نظام را در این انتخابات ایفا میکنند و با نقش مردم است که این مملکت اقتدار و عزت را در پی خواهد داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.