×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
حضور پر شور و انتخاب اصلح برای امنیت و قدرت بازدارندگی کشور اهمیت فراوان دارد

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز امسال عنوان کرد: در انتخابات امسال آن‌چه مهم است حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح است. همان‌گونه که رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند حضور پرشور مردم در انتخابات موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.

حجت السلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت: ما امروز در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، دشمنان این مرز بوم از ابتدای انقلاب تا کنون در صدد براندازی این نظام مقدس و مایوس کردن ملت شریف ایران هستند، اما کور خوانده اند. ملت شریف ایران امیدوار هستند و روز به روز برامید آن ها افزوده می شود زیرا اعتقاد به آینده ای درخشان داریم، که آن ظهور امام زمان (عج) است.

وی با بیان این‌که هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود گفت: دشمن این را نمی خواهد لذا نزدیک انتخابات که می شود شروع به تبلیغات سوء می کند تا مانع حضور مردم در انتخابات شود اما ملت شریف ایران با هوشیاری هرچه تمام تر با حضور پرشورشان در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد.

خطیب نماز عید فطر با اشاره به حملات اخیر حماس به اسرائیل، گفت: این عظمتی که فلسطینی‌ها از خودشان نشان دادند و اسرائیل ناپاک را موشک باران کردند عنایت خاص پروردگار و توجهات غیبی بود و ان شاءالله چیزی تا محو شدن اسرائیل از روی کره خاکی باقی نمانده است.

وی در ادامه به اقدام تروریستی در افغانستان اشاره نمود و ضمن ابراز تأسف شدید و محکوم کردن این جنایت هولناک، گفت: این حادثه، جنایت کودک‌کشی و بچه‌کشی، آمریکا و اسرائیل را تایید کرد و ثابت نمود داعشی ها، مزدوران و پیاده نظامان استعمارگران و صهیونیست هادر جنگ نیابتی با مسلمانان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در قسمتی از خطبه نماز با تبریک عید سعید فطر و تکریم این مناسبت و ذکر اهمیت انس با قرآن و کلام وحی در سراسر زندگی، و پیشه کردن تقوا به عنوان یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان، همگان را به حفظ تقوای کسب شده دعوت نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.