×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حفظ توانمندی و ظرفیت های کشور اولویت ایران اسلامی است

به گزارش سیرجان خبر؛حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه خاطر نشان کرد: مسئولین کشور چشم امیدشان به فلان دولت و کشور نباشد چرا که حفظ توانمندی و ظرفیت های کشور اولویت ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظپ رهبری در جمع موکب داران عراقی اظهار کرد: به حول قوه الهی اربعین جهانی شد و انشاءالله جهانی تر خواهد شد.

وی موکب های اربعین را از زمینه سازان ظهور ولی عصر (عج) خواند و عنوان کرد: زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی در بستر کار تمیز فرهنگی جوان ها شکل میگیرد و قطعا پیاده روی اربعین جلوه ای از این تمدن را بوجود آورده است.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در ادامه خاطر نشان کرد: قطعا تمام امکانات کشور در اختیار این کار عظیم فرهنگی است و اکنون ۱۰۰ جوان عاشق از شهرستان ارزوئیه موکب حرم تا ظهور را در نزدیکی شهر کربلا برپا می کنند که این حرکت عظیم نظیر ندارد.

وی با اشاره به بیانیه های مرموز علیه قوه قضائیه عنوان کرد: قطعا موارد نشان دهنده ی این است که قوه قضائیه اقدام درستی و صحیحی را در پیش گرفته است.

امام جمعه ارزوئیه حماسه ی مردم در ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تمامیت ارضی کشور حفظ شد و توانستیم نشان دهیم که ابهت دو شرق و غرب عالم را شکستیم و همه ی مردم دنیا با ایمان و صبر پیروز میشوند.

وی بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان ابرقدرت جهانی معرفی می شود همه در سایه ی ایمان و تقوا و علم و با حمایت ولی فقیه و سربازان او که حامی اسلام هستند محقق شده است.

و امروز تمام دنیا باید بپذیرد دوران بزن و درو به پایان رسیده اگر یکی بزنند از رزمندگان اسلام در یمن، لبنان، سوریه و جبهه ی مقاومت سیلی محکمی خواهند خورد.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.