×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

“سیرجان خبر” معافیت سهم شرکت دولتی تابعه وزارت نفت از تقسیم سود سهام سهم دولت، سهم صندوق توسعه ملی، تعیین مبلغ یکصد هزار میلیارد ریال سقف انتشار اوراق مشارکت جهت اجرای طرح های انتفاعی دارای توجیه فنی، اقتصادی و مالی با اولویت طرح های میادین نفت و گاز مشترک با همسایگان و مهار آبهای مرزی ، طرح های حمل و نقل، آبرسانی و تامین آب، احداث و تکمیل طرح های ورزشی، تبدیل گاز به فرآورده های شیمیائی و همچنین مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، سقف معافیت مالیاتی به میزان ۱۵۶ میلیون ریال در سال، از جمله این بندها بود.

سقف معافیت مالیاتی در سال جاری ۱۳۸ میلیون ریال یعنی ماهانه ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است که به پیشنهاد دولت و پس از تصویب مجلس، این رقم در سال آینده به ماهی ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین به دستور رییس جمهوری و به منظور تسهیل عزیمت زائران به عتبات، وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف شدند نسبت به تسریع در اجرای پروژه مشترک ایران و عراق درباره اتصال راه آهن خرمشهر به بصره و همچنین تکمیل محور دره شهر به آبدانان شامل تونل کبیر کوه اقدام کنند.

هیات وزیران همچنین در این جلسه، از تلاش های ارزنده ستاد اربعین و همه دستگاه های مسئول که در عزیمت ایمن و گسترده زائران برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی همراهی و مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.