×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
حماسه آفرینی متفاوت مردم سیرجان  در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز مردم سیرجان راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن را از مسیرهای مشخص شده آغاز کردند و حماسه آفرینی مردمان دیار دارالحسین برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد.

مردم شهرستان سیرجان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه ای با شکوه را بار دیگر خلق کردند و با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با شرایط متفاوتی برگزار می شد، نشان دادند که همچنان پای انقلاب ایستاده اند.

مردم شهرستان سیرجان از آغازین دقایق شروع راهپیمایی با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی خودروها و موتورهایشان را به عکس امامین انقلاب، سردار سلیمانی، پرچم ایران مزین و با همان شور و شعور سال‌های قبل تصاویر حماسه انگیزی را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

در روزهایی که آمریکا، اسرائیل و بسیاری از شبکه‌های ضد انقلاب چشم امید به حضور حداقلی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته بودند، دو عنصر بصیرت و عشق به ولایت تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

مردم سیرجان در چهار راه موحدی که مقصد نهایی راهپیمایی امسال بود شعارهای ضداستکباری سر دادند و از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای مرتجع منطقه اعلام انزجار و نفرت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.