×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
حماسه ۹ دی فتنه گران را به زباله دانی تاریخ انداخت/ پرونده فتنه گران سیاه است و ما به همان صراحت تنفر خود را از آنان ابراز می داریم

به گزارش “سیرجان  خبر” به نقل از  آرمان کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری  امروز صبح در مراسم با شکوه ۹ دی در جمع مردم کرمان اظهار داشت: حماسه ۹ دی تکرار حماسه نوزدهم دی بود ، حماسه نوزدهم دی تاج و تخت سلطنت و طاغوت را برانداخت و حماسه ۹ دی هم فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداخت.

وی گفت: حماسه ۹ دی وحدت ملت ماست نماد این وحدت همین اجتماع شماست که می توانم بگویم کرمان پاره های تن و همه خدمتگزارانش را به صحنه آورده است.

آیت الله خاتمی افزود: حماسه ۹ دی حماسه وحدت ماست و آنها که این حماسه را تفرقه انگیزی می دانند خود فتنه گرند همه کرمان در این اجتماع هستند من می خواهم بگویم باید حماسه ۹ دی را شناخت نباید اجازه داد کسانی این حماسه را تحریف کنند.

وی  حماسه ۹ دی را با  ۶ عنصر معرفی کرد و ابراز داشت: اولین عنصر، حمایت از ولایت و حمایت از نظام بود اهانت به سید الشهدا اهم عامل بود جماعت بزرگ ده ها میلیونی حماسه ۹ دی به صحنه آمدند تا از ولایت حمایت کنند و شعار دیروز و امروزشان این بود” این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”،

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ولایت ستیزی ریشه جنایات بعدی شد چون با ولایت در افتادند قانون را نپذیرفتند چون با ولایت در افتادند عکس امام  به آتش کشیده شد چون با ولایت در افتادند  حرمت عاشورا شکسته شد و چون با رهبری در افتادند خانه خدا به خون کشیده شد .

آیت الله خاتمی عنوان کرد: حماسه ۹ دی،  حماسه بیعت جاوید دیروز و امروز با ولایت است اگر از این تک تک جماعت بزرگ که در این اجتماع بزرگ هستند بپرسید همه یک جمله می  گویند ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون حامی ولایت هستیم، عنصر ولایت مداری به فضل خدا در گوشت و پوست و خون این مردم است.

وی اذعان داشت: مردم نجیب ، فهیم و ولایت مدار استان کریمان ، کرمان در مراسم ۹ دی می گویم فتنه های بعدی را هم ولایت گریزی و ولایت ستیزی رقم می زند بیدار باشیم و ببینید که قانون اساسی مشروعیت سه قانون را به ولایت فقیه نسبت می دادند.

امام جمعه موقت تهران  با تاکید بر اینکه عنصر ولایت مداری عجین با حماسه ۹ دی است، اظهار داشت: عنصر دوم،  نفرت از کسانی که به انقلاب  ضربه زدند شما مردم بعد از انقلاب  تهاجم را تجربه کردید یکی  جنگ۸  ساله و یکی هم تهاجم داخلی که در قالب فتنه خودش را نشان داد همان جریانی که مقابل مولا علی (ع) ایستاد و با همان خصوصیات در مقابل نظام ایستادند .

وی گفت: در فتنه ۸۸ جریان ناکثین که در مقابل علی (ع) ایستادند روزی روزگاری خودی بودند تجلیل ها از پیامبر داشتند رزمنده خط مقدم بودند و بعضی با اصرار خودشان به جبهه رفتند اما مقابل مولا علی (ع) ایستادند اینجا جای بصیرت عمار ۹۵ ساله شهید که همه جا می نشست و نگاهش تجسم خاتم انبیاء علی بود و پست سرمولا علی ایستاد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی این تبری را نشان داد، عنوان کرد: مردم نشان دادند اهل تولی و تبری بودند و هر دو ارادتشان را با ولایت با تبری از دشمنان ولایت نشان دادند چرا که نمی شود تولی بی تبری باشد.

وی با بیان اینکه  در مقابل دشمنان محکم ایستادن یعنی تبری ، اذعان داشت: بعد از گذشت ده سال از فتنه هنوز از آن به بدی یاد می کنند نمی توان گفت ما ولایت را دوست داریم اما خط قرمز ما فتنه است.

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری افزود: حماسه ۹ دی تبری از ولایت ستیزان است و فتنه گران و حامیانشان بدانند  تا فتنه گری آنهاست این تبری هم هست.

آیت الله خاتمی به سومین عنصر اشاره کرد و گفت: حماسه ۹ دی ، حماسه وحدت ملت بود بعضی ها آدرس غلط ندهند. وحدت با ولایت شکل می گیرد قرآن می فرماید : ولایت فتنه تجلی مولا علی (ع) است این اجتماع بزرگ همانگونه که گفتند اجتماع وحدت بمانیم اما نه اجتماع تحریف شده.

وی افزود: کسانی که برای تفرقه آمده اند در حماسه ۹ دی شرکت نمی کنند چون سبب تفرقه است این نشان از بی بصیرتی است اگر بصیرت داشتند می فهمیدند حماسه ۹ دی تفسیر درست وحدت است کسانی که رویارویی با فتنه هستند اینها طرفدار وحدت هستند اما کسانی که با مردم مقابله می کنند و یا سخنران در جلسه از فتنه می گوید جلسه را ترک می کنند آنها خود فتنه گر هستند مگر شما از فتنه بدتان می آید شما دیدید سران سه قوه فتنه را محکوم کردند پس اگر وحدت را پیدا نکردید در حماسه ۹ دی این وحدت را بیابید.

آیت الله خاتمی چهارمین عنصر را پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت:  مردم مفت این انقلاب را بدست نیاوردند که آن را مفت از دست بدهند،  مردم نزدیک به ۳۰۰ شهید نثار انقلاب کردند، مردم پاسدار انقلاب بزرگشان هستند با بصیرت به موقع و با فهمیدن به موقع وارد میدان شدند و دشمنان مردم مدتهاست که راهشان را جدا کردند و به ترامپ نامه می نویسند که تحریم ها را به مردم ایران زیاد کنید اینها فتنه گران هستند ، فتنه گران دقیقا لذیذترین غذاها را در سفره فتنه گران گذاشتند.

وی ادامه داد: از روز ۱۰ دی ۸۸ تحریم ها شروع شد معلوم می شود دشمنان ۸ ماه به حرکات شیطانی فتنه گران امید داشتند و مردم آنها را ناکام گذاشتند ، “هر که با آل علی در افتاد بر افتاد”.

آیت الله خاتمی مقاومت مردم در جنگ تحمیلی ۸ ساله همراه با بصیرت و خستگی ناپذیری را پنجمین و آخرین عنصر اساسی حماسه ۹ دی برشمرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: برخی می گویند تا کی فتنه را دنبال می کنید و تا کی فتنه تمام می شود قرآن آن را بیان کرده است تا فتنه گران تسلیم حق نشدند و تا سران فتنه اعتراف به خیانت در حق ملت نداشته باشند این حرکت به فضل خدا ادامه خواهد داشت.

آیت الله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: من به صراحت  می گویم کسانی هستند که  در پی فراموشی کشاندن فتنه ۸۸ هستند آنهایی که در بعضی جاها از فتنه می گویند خود فتنه گرند ،  حمایت از فتنه و فتنه گری است سران فتنه گران مکتوب بنویسند به بیراهه رفتند حامیان فتنه بدانند گذشت زمان از جرمشان نخواهد کاست پرونده فتنه گران پرونده سیاه است ما به همان میزان تولی داریم با همان میزان با همان صراحت و شهادت و فریاد برائت  و تنفر خود را از فتنه گران و حامیانشان ابراز می داریم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.