×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حماسه ۹ دی و فتنه ۸۸ از دیدگاه مسئولین سیرجانی

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار سرویس حماسی “سیرجان خبر” گفت: ۹دی حماسه ای بود که مردم با حضورشان این حماسه را خلق کردند.

حسینی اظهار داشت: مردم در این حماسه در دفاع از اسلام و ولایت ثابت قدم بودند و تو دهنی محکمی به آمریکا و ایادی داخلی زدند و توصیه میکنم که این حماسه را  فراموش نکنند و همیشه مراسم  روز ۹ دی را هر چه با شکوه تر و هر سال پر رنگ تر از سال قبل برگزار کنیم .

وی در پایان افزود: امسال مراسم ۹ دی در سیرجان ساعت ۹:۳۰ در مسجد امیرالمونین (ع) برگزار می شود و تقاضا میکنم که همه مردم و اقشار با هر نوع سلیقه ای در این مراسم شرکت کنند که حضورشان به معنای مقابله با استکبار و دشمنان اسلام است.

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در این روز بسیجیان همراه با ملت جهت میثاق با ولی امر مسلمین جهان به صحنه می آیند.

سرهنگ مهدوی فرد اذعان داشت: امسال با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مباحث داخلی و خارجی کشور و بدعهدی های کشورهای خارجی، روز ۹ دی نسبت به سال های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: به همین منظور برنامه ریزی خاصی صورت گرفته است تا بسیجیان، اقشار متخصص بسیج و بسیج مساجد و محلات در مراسم حماسه ۹ دی شرکت کنند که این برنامه به صورت مردمی و به میل و رغبت بسیجیان صورت می گیرد.

فرمانده سپاه سیرجان در پایان افزود: از مردم شریف سیرجان و بسیجیان گرانقدر جهت حمایت به ندای لبیک رهبر انقلاب و امام جمعه محترم شهرستان در برنامه حضور یابند و با حضورشان ثابت کنند که مردم سیرجان ولایی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه بلورد در خصوص مراسم ۹ دی اظهار داشت: حرکت ۹ دی مردم نتیجه ایمان، اتحاد و بصیرت بود و مردم ثابت کردند در همه شرایط پشتیبان ولایت هستند.

افضلی پور گفت: مردم به پشتیبانی از ولایت، فتنه گران و دشمنان را عقب زدند و سیلی محکمی به آنها وارد کردند.

امام جمعه پاریز در این خصوص گفت:  ۹ دی خاتمه فتنه ۸۸ بود و حضور مردم ولایی در صحنه قاعله فتنه را خواباند و یک روز ماندگار را در تقویم جمهوری اسلامی ثبت کرد.

کرمانی در ادامه افزود: گذشت سال ها نباید باعث بشود که این حماسه مهم کم رنگ شود و هرسال هرچه با شکوه تر برگزار گردد.

امام جمعه زیدآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ۹ دی در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز بصیرت و بیعت امت با ولایت نامگذاری شده است.

عاقلی اذعان داشت: روز ۹ دی برای همیشه باید قدر دانسته شود و برنامه های بسیار مهم و غیرتمندانه در این خصوص برگزار شود تا همه بدانند که مردم شریف جمهوری اسلامی؛ مردمی ولایت مدار و غیرتمند هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.