×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از العالم، از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون ۲۴۰ فلسطینی شهید و هزار و ۸۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

بنیامین نتانیاهو در بیانیه‌ای در حالی اهداف حمله زمینی به غزه را “ضربه زدن به تونل‌های ترور از غزه به اسراییل” اعلام کرده است که بیشترین قربانیان حملات این رژیم به غزه زنان و کودکان و غیر نظامیان فلسطینی بوده است.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در واکنش به این اقدام رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات زمینی اسراییل به غزه باید متوقف شود زیرا خونریزی بیشتری را به همراه خواهد داشت و تلاش‌ها برای پایان دادن به تنش را پیچیده تر می‌کند.

هشدار محمود عباس ساعتی پس از آن منتشر شد که رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب، ۲۶ تیر ماه،  دستور آغاز عملیات زمینی در غزه را صادر کرد.

مصر خواستار میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی شده و وزارت خارجه آن، نیز عملیات زمینی را محکوم کرده است.

وزرات خارجه مصر با بیان اینکه عملیات زمینی اسراییل در شرایط فعلی تنها به خشونت‌ها دامن زده و کمکی به حفظ امنیت تل آویو نیز نمی کند ، درخواست کرد که دو طرف فورا و بی‌قید وشرط پیشنهاد قاهره برای برقراری آتش‌بس و آغاز مذاکرات را بپذیرند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” نیز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ابلهانه خواند و هشدار داد که این حمله تبعات سختی برای رژیم صهیونیستی به دنبال خواهد داشت. سخنگوی حماس هشدار داد که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای این حمله پرداخت خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.